Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 50
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard HNGD carved top warmoth LP

    ATBHNGD =almost to be happy new guitar day. en daar kom ik zo op. Eerst de ECHTE HNGD.

    Ik heb 4 weken geleden, bijna op de dag af, een veiling op ebay gewonnen. een carved top warmoth LP; 4A flame op mahonie, met een mahonie hals, duncan antiquity humbuckers en verder alleen maar tophardware. Inclusief verzenden en belasting zou 't onder de 1200 euro blijven. Mijn bod was eigenlijk om de verkoper te 'stangen' omdat ik mijn gelijk wilde halen, en gelijk kreeg ik, maar hij ook! Hij zei dat 't een tonemonster was en 'plays like buttah!'.

    Ik kreeg vorige week vrijdag m'n strat binnen, dus ik dacht, joh, 3 dagen was 't verschil met verzenden en hoe ze aankwamen in Nederland, dus dan zal ik woensdag wel m'n LP binnen krijgen. Vlak voor de micromeet die ik gister had werd opeens aangebeld. Staat de postbode voor de deur, terwijl m'n tracking nummer aangeeft dat ie nog bij de douane ligt! Nou ja, dan zou ik 'm toch woensdag oppikken?

    zo gezegd zo gedaan. Het ophalen duurde echter minder lang dan de gitaar ontdoen van al z'n wrappings! maar toen ik 'm eenmaal in haar naakte glorie voor me had, was ie nog steeds op stemming... geen headcrack, geen echte structurele beschadigingen behalve door als een bezetene ermee spelen. Gelijk in m'n marshall geprikt. Dit ding vraagt gewoon om zz top, thin lizzy, led zep, gary moore, kossoff... hij ronkt, ze zingt, ze scheurt en jankt. Die antiquities passen er perfect in!

    En nu: fotos!











    en dit is de reden dat ie zo stabiel was qua stemming:



    een driedelige mahonie hals! tis wel anders dan dat er in de add stond op ebay, maar boeie. hij speelt en klinkt super. niks mis mee!

    *vervolg komt zo*

  2. #2

    Standaard

    wow!!! wat een schoonheid!!! gefeliciteerd!
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    En nu, de ATBHNGD...

    iemand daagde me uit te bieden op dit beest:











    Heb ik gedaan, en ik won... quanta costa? 830 euro inclusief verzenden en belasting... wie een gibson kent met zo'n quilttop voor dat bedrag, met een wenge hals en ebben toets, mag me bellen

    dus al met al, met deze gitaar zit ik op nummer 30. gaat hard opeens. Dit jaar al 3 nieuwe gitaren, vorig jaar kwam ik op de 9 (tenzij ik ergens de tel kwijt ben geraakt!).

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2007
    Locatie
    Gat in de grond
    Berichten
    3.434

    Standaard

    Sjonge jonge Orph, jij blijft ook echt aan de gang hè. Gefeliciteerd in ieder geval! Die met die quilt top is wel héél bijzonder.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    weet je wat 't is; ik kan 't niet hebben om een oneven aantal gitaren te hebben t moet rond zijn; 30, of 35. de vraag even of oneven is dan eigenlijk niet eens relevant; gitaren komn in duo's, en het moet uitkomen op een getal deelbaar door vijf, punt. ghehe

  6. #6

    Standaard

    Wat een gave gitaren zeg! Komen er 3pickups in of houd je ze zo?

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Het blijven 2 pup gitaren.3 pickups moet je met mate doen ik kruip langzaam maar zeker naar een equilibrium van 2 en 3 pup les pauls.als ik mijn zin krijg en ik nog 2 lp's erbij neem, worden dat ook 2 pup lp's.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Gadsamme, die eerste LP, man wat een beauty!!!! Zo hoort een LP er uit te zien! Gefeli...!!!
    Die tweede...? Ja, dat zal wel aan mij liggen..... Ik heb het natuurlijk alleen over de looks!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 december 2010
    Locatie
    Oost-Vlaanderen, België
    Berichten
    269

    Standaard

    Die eerste is echt ongelofelijk mooi.

    Die tweede heb ik het niet zo voor, maar dat heb ik bij elke quilt

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juli 2010
    Locatie
    Geleen
    Berichten
    1.888

    Standaard

    Dat zijn weer fraaie beestjes Proficiat!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top