Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard EMG Sl20 Steve Lukather pickups

    Hi,

    Toevallig een een setje Steve Lukather EMG SL20 besteld omdat ik andere pickups inmn Fender USE Standard wilde.

    De grootste reden is de ringleiding in de kerk waar je met single coils heel snel feedback krijgt. Ik wilde er eerst gewoon 3 humbuckers in knallen maar bij het zoeken liep ik hier tegenaan. Ze zijn hopelijk onderweg en bij het onderzoek doen naar deze pickups vroeg ik me af of meer mensen ze kennen hier.

    De zoekfunctie leverde best wat verwijzingen naar deze pickups maar geen inhoudelijke info.
    Het leek me wel wat omdat ik Lukather best kan waarderen en omdat ze in een set zitten...

    Iemand?
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  2. #2

    Standaard


    Fender USA Strat Sunburst EMG SL20 pickups by nkerkhof, on Flickr

    Deze ochtend de set geprobeerd in mn strat. erg fijne set en geen last van de ringleiding!
    Tone is super en ik ben er erg blij mee!
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  3. #3

    Standaard

    ik heb een musicman luke gehad en ik moet zeggen dat die pickups super waren! ik schrok wel van die 85 in de bridge! normaal heb ik die als neckpickup maar als bridge klonk die super veel plezier ermee!
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Goeie keus, heb een luke 2 al 10 jaar als mn main axe, zeer veelzijdig kan er alle stijlen mee spelen van jazz tot metal en alles ertussenin!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top