Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Gitaarveiling

  1. #1

    Gas Gitaarveiling

    Hoi allen,

    Ik kwam deze website tegen waarop een hele hoop elektrische gitaren, electrische basgitaren en versterkers enzo worden aangeboden. Ben zelf al voorzien maar wie weet zit er een leuke aanbieding voor jullie tussen?

    Zeg nou zelf, een elektrische gitaar van LONDON CITY (model Spitfire 2 3ts RW 3b (1800551)) voor maar 60 euries is niet veel geld toch?

    http://www.daanauctions.com/Project.aspx?ProjectId=6473

    Kijk maar of je er wat aan hebt, laat maar weten hier op het forum of het wat was.

    Gr
    Rich

  2. #2

    Standaard

    Hey,

    Bedankt voor de link hoor!

    Ik ken dat merk London City niet mbt gitaren/versterkers.
    Zijn dat goeie gitaren/versterkers?

    Alvast bedankt iets te laten weten.
    Rock on, Peter
    Ovation Celebrity; Baby Taylor BT2; Godin LG SP90
    Spinning Dolls

  3. #3

    Standaard

    Hey Sandman,

    Ik was net even aan het zoeken op het forum en kwam dit onderwerp tegen:
    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...itars-failliet

    Het lijkt erop alsof daanauctions die gitaren dus verkoopt uit dat faillissement (tenminste, als ik kijk naar de tekst op hun site). Voor zover ik weet zijn het prima gitaren.

  4. #4

    Standaard

    Pas op hè, bedragen zijn exclusief veilingskosten en btw.
    Voor je bod van 60 euro betaal je dus : 60x1,19 (btw)x1,16= 82 euro.
    Daarbij nog een bedrag van €35 ex. btw (35x1.19=42) voor het verzenden, en je komt op dik 120 euro als totaalbedrag.

  5. #5

    Standaard

    Ja, heb ik net ook gezien. Bedankt voor je posting. En het zijn dan nog nieuwe gitaren ook

    Nu, ik ken niet zoveel van electrische gitaren (jaren akkoestisch gespeeld, en sinds kort overgestapt op een electrische gitaar die ik in bruikleen heb - Squier Strat - en waar ik echt niet zo tevreden over ben, zelfs na bezoek gitaarwinkel om volledig op punt te stellen, blijft deze tijdens de repetitie te vlug ontstemmen) en ik vroeg mij af of zo'n Spitfire MK II (vanop de site) wel een degelijke gitaar is?
    Ik zou deze dan aanschaffen, zodat ik de andere gitaar kan teruggeven.

    Of wordt er me eerder aangeraden om een iets duurdere gitaar te kopen, waar ik meer aan zal hebben?

    Ik weet dat smaken verschillen, maar over het algemeen genomen. Kan ik met deze Rock/Blues spelen?

    Graag jullie mening?
    Rock on, Peter
    Ovation Celebrity; Baby Taylor BT2; Godin LG SP90
    Spinning Dolls

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top