Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 2101112
Weergegeven resultaten: 111 t/m 116 van 116
  1. #111

    Standaard

    Als je gewoon in een oefenruimte/kroeg een 12 kanaals zanginstallatie gebruikt hoeft dat niet. Je prikt dan een (gebalanceerde) jack in de zangset. Maar die kunnen je gitaar amper aan. Dus dan is een gitaarcombo handiger. Eenvoudig omdat je dan goedkoper, sneller en beter af bent.

    Voor de rest.....JA, je hebt een DI nodig.
    Een pa heeft soms te kort aan DI's (afhankelijk van de verhuurder)
    Dus het is handig / veilig zelf mee te nemen. Die doosjes kosten niet veel.

    beste keuze: Radiall (by far! en hoorbaar mooier)
    BSS zie je veel bij betere verhuurders maar vind ik niet ok in prijs/prestatie.
    Behringer is eigenlijk best OK als je de DI100 Ultra-DI active DI-Box Neemt.

    Ga je vaak over echt el-cheapo geluid? Dan kan het slim zijn een passieve DI te kopen. Eenvoudig omdat de fantoomvoeding niet altijd OK is.
    gewoon een Behringer Iltra-DI DI400P is dan afdoende.
    Laatst gewijzigd door showband; 12 april 2013 om 12:21
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  2. #112
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Waarom heeft ie een DI nodig? In die POD XT Live zitten gebalanceerde XLR's, toch?
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  3. #113

    Standaard

    ik heb een POD XT Live. Zitten geen XLR's op.

    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  4. #114
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Ok, dan zat ik ernaast, stond me bij dat die dingen erop zitten. Leek me ook logisch, eigenlijk. Ik zie het al, was in de war met de X3 Live.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  5. #115

    Standaard

    Thanks voor de info ! Zie op feedback.nl Radial vanaf 20 euro, is dat al redelijk? Daarna gaat ;t direct naar de 100. Die eerste Behringer is 32, dat kan ik als student ook nog wel hebben. Als het aanzienlijk meer zou worden blijf ik wel met m'n combo sjouwen, haha.

    En omdat we een pagina verder zijn herhaal ik deze ook even; is het af te raden aparte overdrive-pedalen voor de modelingprocessor te zetten?

  6. #116
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    Absoluut niet, de pod xt heeft meer dan genoeg overdrive klanken aan boord. Haast teveel om uit te kiezen en de overdrive effecten zijn natuurgetrouw.
    Vriendelijke groet,

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top