Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 68 van 90 EersteEerste ... 1858666768697078 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 671 t/m 680 van 893

Discussie: Kemper profiling

  1. #671
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Huh? Vreemde reactie. Anyway, als jij een happy Kemper bent, prima.
    Valt me nog steeds op dat de mensen op marktplaats hem erg snel weer weg doen. Moet toch een reden hebben.
    Ik volg ook een tijdje de podcast van Ex Struijlaart en hij en alle professionele gitaristen die hij interviewt stappen snel of van Kemper voor live gigs. Studio prima, live toch een amp plus effecten. Moet toch een reden hebben.
    Dat ze op marktplaats staan zegt niks natuurlijk en de reden waarom gitaristen ze snel weg doen? Omdat ze er niet mee overweg kunnen, geen tijd nemen om goede presets te maken, verkeerd gebruiken op podium, andere verwachtingen hebben live... tja zeg t maar.
    Ik haal er wel te gekke sounds uit maar voor mij niet aantrekkelijk genoeg omdat ik graag pure ongemiked sound uit mn gitaarspeaker wil horen en geen kant en klare profile sound.
    Laatst gewijzigd door ateng; 15 augustus 2019 om 13:29

  2. #672
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Exact ook waarom ik geen Kemper aanschaf.
    Maar ik vind ze ook gewoon te duur, heb ik er niet voor over. Steek ik liever in een mooie gitaar. Prio’s stellen.

  3. #673

    Standaard Kemper profiling

    Heb ook de stap gezet naar de stage, altijd op buizenversterker gespeeld. Maar ik ben er toch wel tevreden van, veel voordelen.

    Iemand een idee of en hoe je een drop effect kan gebruiken op de Kemper? Om dus bv een halve toon of ganse toon lager te spelen, kan dit?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door meathead; 15 augustus 2019 om 17:48

  4. #674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meathead Bekijk bericht
    Heb ook de stap gezet naar de stage, altijd op buizenversterker gespeeld. Maar ik ben er toch wel tevreden van, veel voordelen.

    Iemand een idee of en hoe je een drop effect kan gebruiken op de Kemper? Om dus bv een halve toon of ganse toon lager te spelen, kan dit?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Nevermind, al gevonden 😊


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #675
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.485

    Standaard

    En, kan het?

  6. #676
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Als er een harmonizer in zit en je kunt je dry helemaal wegdraaien, moet het kunnen.

  7. #677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    En, kan het?
    Ja hoor, via effect transponse, onder de pitch shifter lukt dit


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. #678
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.485

    Standaard

    Nice!
    Ik heb youtube geraadpleegd, die functionaliteit lijkt op de Kemper best goed te werken, voor zover je dat via een filmpje kunt beoordelen.
    Er zijn units genoeg waarbij dat toch niet zo lekker gaat, dus dat is wel een mooie feature.

  9. #679
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Huh? Vreemde reactie. Anyway, als jij een happy Kemper bent, prima.
    Valt me nog steeds op dat de mensen op marktplaats hem erg snel weer weg doen. Moet toch een reden hebben.
    Ik volg ook een tijdje de podcast van Ex Struijlaart en hij en alle professionele gitaristen die hij interviewt stappen snel of van Kemper voor live gigs. Studio prima, live toch een amp plus effecten. Moet toch een reden hebben.
    Weet je dan ook wanneer diezelfde mensen hun Kemper hebben gekocht? Misschien ook wel handig om te weten hoeveel Kempers er überhaupt zijn verkocht, tot nog toe.
    Ik zie op marktplaats ook veel Marshall versterkers te koop staan, evenals Fender versterkers en gitaren. Zal ook wel een reden hebben........

    Zolang je die redenen niet weet, blijft het alleen maar gissen, nietwaar?

  10. #680
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meathead Bekijk bericht
    Ja hoor, via effect transponse, onder de pitch shifter lukt dit
    Cool! Ga ik ook eens checken. Al is het alleen al handig om wat te compenseren omdat wij nummers nog wel eens in toonhoogte aanpassen voor onze blazers.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top