Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 67 van 90 EersteEerste ... 1757656667686977 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 661 t/m 670 van 893

Discussie: Kemper profiling

  1. #661
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Zouden die echt allemaal hun Kemper weg doen om dan de stage variant te kopen?
    Dat zou inderdaad het huidige aanbod kunnen verklaren, maar op eoa manier klinkt het niet logisch om je Kemper voor (zeg eens wat) 1300 te verkopen on dan voor 1600.....een Kemper te kopen. Als dit wel het geval is is de mensheid wel erg lui geworden in sjouwtechnische zin
    Vast niet allemaal, maar een deel wel.
    Als je een Kemper en een remote aanbiedt krijg je er wel voldoende voor terug om 'met gesloten beurs' en stage te kopen denk ik.
    Ben zelf in de markt voor een klein cabje en dan is een (uiteraard non-powered) stage met een Laney LFR-112 best een denkbaar alternatief.
    Heb mijn remote nu een paar maanden maar als ik die nu zou moeten kopen zou ik er ook over denken om mijn Kemper te wisselen voor een stage.

  2. #662
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.203

    Standaard

    Je kan het natuurlijk luiheid noemen, maar de meters die ik met mijn setup moet afleggen zijn toch wel aardig te noemen. Ik heb nu mijn handen vol (éne hand de Kemper in flightcase, andere hand de remote + pedalen in flightcase) en een gitaar op m'n rug. Ik zie er best wat in om één hand vrij te krijgen voor een tweede gitaar.

    Voor nu wacht ik het even af... Ik ben nog niet helemaal uit of ik zo'n unit helemaal op de vloer wil hebben liggen, ik vind het toch wel fijn dat ie powered is (als ik in een andere band terecht kom wil ik dat ding wel gewoon op een in de repetitie ruimte aanwezige speakerkast kunnen aansluiten) en ik wil sowieso niet mee in de huidige gekte qua verkoop.

    We hebben op kantoor nu een inklapbaar steekwagentje, daar krijg ik wellicht ook een hand mee vrij in de huidige setup

  3. #663
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Je kan het natuurlijk luiheid noemen, maar de meters die ik met mijn setup moet afleggen zijn toch wel aardig te noemen. Ik heb nu mijn handen vol (éne hand de Kemper in flightcase, andere hand de remote + pedalen in flightcase) en een gitaar op m'n rug. Ik zie er best wat in om één hand vrij te krijgen voor een tweede gitaar.
    Als je een tyfuseind moet lopen en dan ook nog heel vaak, dan begrijp ik dat.
    Zelf loop ik gewoon 2x, of 3x, maar waar we repeteren kan het spul blijven staan, dat scheelt wel.
    Voor optredens maakt het ook niet uit, bij ons sjouwt iedereen alles, tot het klaar is. Moet gek gaan wil ik door wat meer mee te nemen daar zelf vaker voor moet lopen....

  4. #664
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Krmper komt binnenkort met een spraakgestuurde smartphoneversie, weten jullie dat al? dan hoeven jullie niets meer te slepen.

  5. #665
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Kan nog aardig zwaar worden, een deftige flightcase om je telefoon.

  6. #666
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Krmper komt binnenkort met een spraakgestuurde smartphoneversie, weten jullie dat al? dan hoeven jullie niets meer te slepen.
    En dan een mini xlr ingang om foh te gaan! Vettttuh shit😁
    En je bent in 1 minuut weer weg na de show 😆

  7. #667
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.203

    Standaard

    en graag IEM via bluetooth dan!

  8. #668
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Via de carkit, hoef je de auto ook niet uit. Ideaal.

  9. #669
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Topoplossing! Hoef je alleen maar 4x10 inch in je autodeur te prakken

  10. #670
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.203

    Standaard

    Ik heb al 4 x 19” onder mijn auto...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top