Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 63 van 90 EersteEerste ... 1353616263646573 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 621 t/m 630 van 893

Discussie: Kemper profiling

  1. #621
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Het is een prima platform maar hoe moeilijk kan het zijn een editor uit te brengen? Feit is wel dat de concurentie steeds dichterbij komt met goedkopere hardware. En op een gegeven moment is die net zo goed, goedkoper en met meer functionaliteit. Dan wou je als kemper zijnde toch dat je wat aan innovatie had gedaan.

  2. #622
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.592

    Standaard

    De tijd zal het leren.
    In de markt waarin KPA zich begeeft, heb je qua concurrentie alleen nog Fractal en Line6 met de Helix, met beide een totaal verschillende marktbenadering t.o.v. Kemper.

  3. #623

    Standaard

    Nou meeste profi studio's hebben ook de meest goedkope soft sims in huis onder het mom wat de gitarist wil en zich goed bij voellt en je gaat het in de mix toch niet horen
    Bwt bedoelde niks negatiefs met het woord "inhalen"
    Bv in veel zgn geupdateted geluidskaazen zitten al zeker 10 jaar de zelfde ad/da coverters in
    Was alleen nieuwsgierig

    Maar ut blijft leuk als mensen zich denken te moeten verdedigen
    Have fun

  4. #624
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    Nou meeste profi studio's hebben ook de meest goedkope soft sims in huis onder het mom wat de gitarist wil en zich goed bij voellt en je gaat het in de mix toch niet horen
    Bwt bedoelde niks negatiefs met het woord "inhalen"
    Bv in veel zgn geupdateted geluidskaazen zitten al zeker 10 jaar de zelfde ad/da coverters in
    Was alleen nieuwsgierig

    Maar ut blijft leuk als mensen zich denken te moeten verdedigen
    Have fun
    Waarvan acte ;-)

  5. #625
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Klopt, bijna 8 jaar. Typisch dat de criticasters het al bijna net zo lang hebben over hardware updates, nieuwe versies, editors, apps, inhalen door de concurrentie en ga zo maar door.
    Feit blijft dat de KPA al 8 jaar ongewijzigd is, in nagenoeg iedere prof studio te vinden is, door vele pro's live wordt gebruikt en hij tot nog toe zeer waardevast blijft. Dan zal er toch iets goeds zijn aan dat rare ding, denk je niet?
    amen ..........

  6. #626
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Het is een prima platform maar hoe moeilijk kan het zijn een editor uit te brengen? Feit is wel dat de concurentie steeds dichterbij komt met goedkopere hardware. En op een gegeven moment is die net zo goed, goedkoper en met meer functionaliteit. Dan wou je als kemper zijnde toch dat je wat aan innovatie had gedaan.
    er komt een editor aan, is een keer aangekondigd op Namm.
    Blijkbaar is het moeilijk om een editor uit te brengen voor het ding anders hadden ze het wel gedaan.

    Ik heb nog nooit over een kemper gespeeld maar qua demo's vind ik nog steeds dat kemper by far het meest organisch klinkt voor meer vintage sounds. Axe FX klinkt ook goed, maar kemper is denk ik meer plug en play als je wat goede profiles koopt.

  7. #627
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de bestaande profilers (zonder poweramp) nu ook goedkoper gaan worden.
    Als je naar de Helix van line 6 kijkt is de rackversie zonder footswitch ook wat goedkoper dan de floorunit.
    Op dit moment is de toaster of rackversie zonder remote nog €100,- duurder.
    OK, de bestaande units hebben ground lift knopjes bij de outputs, en deze floorunit niet, en de floorunit heeft geen midi thru....Maar of dit reden genoeg is om de bestaande units duurder te laten zijn? Ik ben benieuwd.

  8. #628
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.207

    Standaard

    De ground lifts zijn bij de Kemper Stage via het menu te regelen.
    Ik gebruik ze eigenlijk nooit. Waarom heb ik die nodig?

  9. #629
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    De ground lifts zijn bij de Kemper Stage via het menu te regelen.
    Ik gebruik ze eigenlijk nooit. Waarom heb ik die nodig?
    Soms zijn er gelegenheden dat je last van een aardlus kan hebben met brom in je signaal tot gevolg. Even de aarde liften en je kan van het probleem af zijn.

  10. #630
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.592

    Standaard

    Pfff, bijna 30 soft touch knoppen op de Kemper Stage: 1 glas bier vanuit het publiek en je hebt een dag later een leuke schoonmaakklus.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top