Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 90 EersteEerste ... 456781656 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 893

Discussie: Kemper profiling

  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2010
    Locatie
    Tilburg, Noord-Brabant
    Berichten
    2.575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chiel Bekijk bericht
    Ik heb nu een lekkere cleane sound, maar bij een hardere aanslag krijg je net dat randje. Jummie!
    Weet je, ik vind het altijd wel grappig dat hier zo'n ophef over is; picking dynamics. Ik heb daar nooit moeite mee gehad met dingen zoals de Axe-FX. Pak een amp en stel die af op low-gain en dan heb je clean met zachte aanslag en als je dan ingaat op 'digging in' (harder aanslaan), dan krijg je een randje. 'Vroeger' met crappy modellers was dat niet echt aanwezig, maar tegenwoordig vind ik dat eigenlijk vrij basic bij degelijke modelling.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

  2. #52

    Standaard

    Oeps. Een aantal ..... Owners komen uit de kast.

    http://kemper-amps.com/forum/index.p...=4017&pageNo=1
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 <>BOSS MS-3
    Hotone Ampero + Ampero Control

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herrieman Bekijk bericht
    Oeps. Een aantal ..... Owners komen uit de kast.

    http://kemper-amps.com/forum/index.p...=4017&pageNo=1
    Wie is hij? Line6 designer?
    Laatst gewijzigd door SloeGin; 8 maart 2012 om 21:10

  4. #54
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Ik heb woensdag bij Guitar Candy de Kemper kunnen testen, rechtstreeks op 2 Adam A7Xen.
    En ik was behoorlijk onder de indruk. Heb allerhande modelling dingen al getest en de enige waar ik happy mee ben is mijn ToneLab SE. Heb geen AxeFX maar een aantal keren getest, Line6 geprobeerd maar dat was het zeker niet.
    De Kemper, die klonk onmiddellijk prima en ook de feel en dynamics zijn er. Ik heb altijd problemen met low en medium gain sounds op modellers maar die klinken bij de Kemper echt te gek. De FX zijn niet heel uitgebreid maar wat ik hoorde klonk prima en je kan altijd nog een GForce of zo in de loop stoppen.

    Ben benieuwd wanneer de 19" versie komt, ik vind de standard versie wel leuk, lekker spacey maar een 19" is gewoon handiger als je er live mee gaat spelen.
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juni 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.727

    Standaard

    Hey,

    Ik volg dit al een tijdje, niet omdat ik zo'n modeler fan ben maar vanwege de techniek, echt bizar, staat er ergens goed uitgelegd hoe dat profilen op de kemper nou werkt. Ik zag ook op die site en die profiles zijn maar hele kleine bestanden, had ik niet verwacht.

    Wordt toch wel nieuwsgierig en wil het graag eens proberen.

    gr Jim
    gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster

  6. #56
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein Bekijk bericht
    Ik heb altijd problemen met low en medium gain sounds op modellers maar die klinken bij de Kemper echt te gek. De FX zijn niet heel uitgebreid maar wat ik hoorde klonk prima en je kan altijd nog een GForce of zo in de loop stoppen.
    Dat was nou ook exact mijn probleem. Op de Axe FX had ik echt wel moddervette highgain sounds en wat de FX selectie betreft durf ik wel te stellen dat deze beter is dan de G-Force en MPX-G2. Op de Axe vond ik clean en medium gain absoluut niet overtuigend en deze sounds gebruik ik live nu juist 70% van de tijd.

  7. #57

    Standaard

    De 19" versie is zover klaar, maar ze hadden hem niet op de beurs. Hij zal evenveel gaan kosten als de gewone versie. Hij wordt wel 3HE hoog (helaas). Daarnaast hebben ze nu ook een zwarte versie, die ziet er wat minder spacy uit. Ook de amp voor in de achterkant is klaar, stereo. Helaas vergeten te vragen hoeveel watt hij was. De ampversie wordt 120€ duurder en kan ook voor die prijs achteraf ingebouwd worden. Niet verkeerd! Qua sounds ben ik nog niet veel verder. Ze deden een profiling sessie met een rectifier in een randall iso cab, dus dat klonk al beroerd going in zeg maar. Maar het ziet er wel allemaal veelbelovend uit.

    Morris
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  8. #58

    Standaard

    Morris,

    Bedankt voor de info. Nu maar eens afwachten waar ze met de 19" mee op de proppen komen.
    en natuurlijk de footcontroller.

    De Kemper versterker is waarschijnlijk een Class D van B&O. Liever heb ik dan toch de Class A/B met mosfets van Matrix.

    Ach...... geen haast. Geniet nog steeds van de Ultra en GT800
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 <>BOSS MS-3
    Hotone Ampero + Ampero Control

  9. #59

    Standaard

    herstel, de poweramp is mono.
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  10. #60

    Standaard

    Volg dit topic al een tijdje. Iemand een idee wanneer de rack versie precies uitkomt?? De "normale" heb ik al gevonden op thomann incl. een passende flightcase !

    http://www.thomann.de/nl/kemper_prof...ier_bk_set.htm
    Les Paul = More Music

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top