Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 90 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 893

Discussie: Kemper profiling

  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Zit een lederen draagband omheen en dat werkt opzich prima binnenshuis. Rackoren zijn er niet evenals een koffer of gigbag, maar dat laatste zal slechts een kwestie van tijd zijn. Ik denk dat Rockbag of Gator binnenkort wel in die markt stappen. Maar wat mij betreft is voor live gebruik 19" absoluut een vereiste, dus daar wacht ik met smart op!

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2003
    Locatie
    België
    Berichten
    1.252

    Standaard

    Er is een draagtas voor, ik heb er hier eentje in z'n doos liggen, nog niet uit gehaald.
    BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

  3. #43
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Ik vond de Kemper vorig jaar op de Musikmesse echt teleurstellend slecht klinken, heb er enkele keren op staan luisteren maar vond er niks aan. Ik moet zeggen dat de clips die ik nu hoor, mij een eerste keer ECHT nieuwsgierig maken naar een modelings apparaat. Ik hoop de Kemper volgende woensdag bij Baco te kunnen testen, ben ECHT heel benieuwd. Maar ik wacht sowieso op de 19" versie want de bedoeling is vnl. live spelen. Ik kan er lekker mijn eigen amps mee profilen en GO.
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2003
    Locatie
    België
    Berichten
    1.252

    Standaard

    LordR, het verschil met wat ik vorig jaar gehoord heb op de Messe en dit jaar op NAMM (en ondertussen thuis) is echt immens! Ik ben zwaar onder de indruk van de KPA...
    BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Het valt mij ook op dat de filmpjes van vorig jaar veel en veel slechter klinken dan wat er nu allemaal op YouTube staat. Was het ding toen nog niet uitontwikkeld of deden ze iets niet goed Die oude filmpjes waren niet bepaald goede reclame.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 januari 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    662

    Standaard

    *word ook steeds nieuwsgieriger*


    Het belangrijkste vind ik nog steeds: hoe klinkt dit ding clean? Want ik heb de Axe ook gehad, leuk.. maar clean is het het gewoon allemaal net niet. Ik dacht m thuis goed te hebben afgesteld maar in de studio viel het weer vies tegen. Overdrive klinkt cool en dik maar clean is het gewoon plastic. (na eindeloos tweaken etc, met een randje erop wordt het al beter maar ik wil een GOED CLEAN!!!)

    Hoe is dit bij die Kemper? Chiel...!
    Play like you have something to say, not something to prove... IDANCEMUSIC.COM

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Wie gebruikt er nou clean??

    No just kidding, vond de cleane profiles niet super (beetje erg weinig presence naar mijn idee). Vond de CAE met de gain settings laag wel behoorlijk goed bruikbaar voor mijn doeleinden (klein randje). Maar eerlijk is eerlijk, het kan absoluut beter. Ik heb inmiddels wat nieuwe cleane profiles gedownload (Twainwreck, Bogner, Boogie en Two Rock) en uiteraard ga ik mijn eigen Hook en Two Rock er ook nog op zetten. Laat het je nog wel weten!

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Of het nou FAS of Kemper is. Als je Fender clean wil, dan moet je een Fender kopen.

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2010
    Locatie
    Tilburg, Noord-Brabant
    Berichten
    2.575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Of het nou FAS of Kemper is. Als je Fender clean wil, dan moet je een Fender kopen.
    True ... maar goed, we kennen allen de argumenten. Ik kan niet live 2 amps meesjouwen. Ik heb voorheen geprobeerd om met een Fender '68 Twin Reverb Silverface (modded to Blackface) en een Mesa Boogie .50 Caliber+ head te giggen met een Tonebone Headbone VT (headswitching op de cab van de Twin). En de cleans waren prachtig, maar het gebruik van een FX loop is bij ditsoort dingen niet mogelijk (niet veilig) en de scheur van de Mesa kwam niet heel erg mooi uit op de speakers van de Twin, daarbij is de Twin ook open-back. Met de Axe ULTRA kan ik zeer degelijke cleans krijgen waar ik eigenlijk goed tevreden mee ben. Het is geen Twin, mee eens, maar ik heb vanalles in een doos en dat het niet als een Twin klinkt betekend dat het anders klinkt, maar niet 'slechter'.
    Laatst gewijzigd door DemolitionColorScheme; 5 maart 2012 om 17:06
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Of het nou FAS of Kemper is. Als je Fender clean wil, dan moet je een Fender kopen.
    Niemand heeft het hier over Fender clean hoor. Uberhaupt een lekkere cleane sound is al een uitdaging op het digitale spul (nog even los van de bespeelbaarheid). Met de Axe kreeg ik best goede resultaten en ook met de Kemper is dit het geval. Wat ik een duidelijk pluspunt vind bij de Kemper is de bespeelbaarheid van de cleane sounds. Ik heb nu een lekkere cleane sound, maar bij een hardere aanslag krijg je net dat randje. Jummie!

    http://www.youtube.com/watch?v=tvscgj7_IBE

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top