Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 44 van 90 EersteEerste ... 34424344454654 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 431 t/m 440 van 893

Discussie: Kemper profiling

  1. #431
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Ah duidrlojk!

  2. #432
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Jij had er een verkocht toch?

    Eerste experiment geslaagd? Is dat een beetje 't camper kit principe?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Klopt. Ik had twee 19" Kempers maar ik vond een toaster voor thuis toch praktischer. Dus één 19" verkocht en een toaster weer gekocht.

    Exp. 1 was Laney IRT112 cab voorzien van Éminence Beta 12CX + ASD1001 + cross over. Aangestuurd door een Synq 1K0 poweramp.

  3. #433
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Klopt. Ik had twee 19" Kempers maar ik vond een toaster voor thuis toch praktischer. Dus één 19" verkocht en een toaster weer gekocht.

    Exp. 1 was Laney IRT112 cab voorzien van Éminence Beta 12CX + ASD1001 + cross over. Aangestuurd door een Synq 1K0 poweramp.
    Uhhh.... ik moest "toaster" echt even opzoeken. Je bedoelt toch een Kemper editor?

  4. #434
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.205

    Standaard

    Haha nee dit is de toaster:



    En dit de rack versie



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #435
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ach ja, logisch eigenlijk. Maar heeft die toaster dan zaken die de 19" niet heeft en omgekeerd?

  6. #436
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.205

    Standaard

    Het scheelt twee fysieke knoppen waarmee je parameters van modulatie kan instellen (bij het rack moet dat met een tussenstap).

    Verder is de toaster smaller (en hoger) en neemt daardoor wat minder staplaats in. Tevens is ie door de handgreep wat makkelijker te verplaatsen.

    Veel scheelt het allemaal niet vind ik persoonlijk, maar als je wat te kiezen hebt....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. #437
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    De 19" versie bouw je toch weer in een rek, patchpaneeltje erbij, stekkerblokje achterin, kabels in de deksel, enz. Voor je het weet sleep je weer 10 kilo mee en dat zet je niet even op je bureau. De broodrooster wel.

  8. #438
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Het scheelt twee fysieke knoppen waarmee je parameters van modulatie kan instellen (bij het rack moet dat met een tussenstap).
    Vaag eigenlijk. Ik kan niet in de binnenkant kijken, maar op het frontpaneel had dat toch nog makkelijk moeten passen.

  9. #439
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Vaag eigenlijk. Ik kan niet in de binnenkant kijken, maar op het frontpaneel had dat toch nog makkelijk moeten passen.
    Die knoppen hadden ze van mij ook weg mogen laten.

    Overigens nog een behoorlijk verschil tussen de Toaster en de Rack: de Toaster heeft rond de onderste zes draaiknoppen een led-rand. De Rack heeft dat alleen om de eerste draaiknop van links. Maar dat was het dan ook.

  10. #440
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    De 19" versie bouw je toch weer in een rek, patchpaneeltje erbij, stekkerblokje achterin, kabels in de deksel, enz. Voor je het weet sleep je weer 10 kilo mee en dat zet je niet even op je bureau. De broodrooster wel.
    Ja dat klopt... staat nu los op mijn bureau maar dat is tijdelijk. Moet nog worden ingebouwd en dan gaat mijn ontvanger voor gitaar erbij en ook mijn zender voor IEM. Dat is weer vrij log voor op 't bureau idd.

    Maargoed, ondanks dat ik al 4 jaar oude berichten tegenkom over hoe Kempers massaal tegen dumpprijzen worden aangeboden op MP ben ik al reteblij met één Kemper en is mijn hobbybudget wel weer ver op


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top