Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 90 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 893

Discussie: Kemper profiling

  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2003
    Locatie
    België
    Berichten
    1.252

    Standaard

    Hier staan een aantal foto's: https://www.facebook.com/media/set/?...1747420&type=3



    Ik heb deze vandaag even icm een Adam A5X set getest en je hebt echt de indruk dat je met een tube amp aan het spelen bent, het werkt echt. Eén dezer ga ik eens aan de slag met het profilen, heb hier nog wel wat leuk profile-materiaal staan
    BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Toch maf. de eerste keer dat ik het ding zag vond ik het een spuuglelijk Doctor Who-kitschgeval. Het wende vrij snel en nu begin ik hem steeds mooier te vinden



    Zou hem erg graag zo voor me op het bureau zien staan..
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Locatie
    lekerkerk
    Berichten
    122

    Standaard

    Het lijkt wel alsof ze de holle loze ruimte aan de achterkant van het apparaat express zo ontwikkeld hebben om er in een
    later stadium een power amp voor te ontwikkelen. De eventuele kabel doorvoerrubbers zitten eral in voor zover ik op
    foto's heb kunnen zien.

  4. #34

    Standaard

    Klopt ook. Ze gaan inderdaad daar een optionele power amp plaatsen.

  5. #35

    Standaard

    Het aardige aan dit ontwerp is dat het volgens mij redelijk intuitief te bedienen is. Dit in tegenstelling tot Fas, wat ik nog steeds een drama vind, zelfs met (of met name door) de editor en al die updates. Maar da's persoonlijk denk ik. Ik zit op mijn ultra nog steeds op versie 7 haha, dat zegt genoeg over mijn noobness als het aankomt op die tweakerij. Ik heb begrepen dat Kemper ook in Frankfurt op de messe staat, dus daar ga ik hem toch eens aan een grondig onderzoek onderwerpen, want ik vind de clips steeds overtuigender worden.
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  6. #36

    Standaard

    Vriendelijke vraag aan de mensen die mede voor de Kemper naar de Messe gaan. Neem Christoph Kemper even in de houdgreep en kietel hem totdat hij de antwoorden geeft wanneer de 19" versie, de foot controller en de amp module op de markt komen.

    Overigens staat de KPA al bij een aantal gitaarzaken om uit te proberen.
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 & STEALTH 50W <> BOSS MS-3 <> 4 IRT212 V30
    Studio: Kemper Profiler Rack <> Ampero Control

  7. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herrieman Bekijk bericht
    Vriendelijke vraag aan de mensen die mede voor de Kemper naar de Messe gaan. Neem Christoph Kemper even in de houdgreep en kietel hem totdat hij de antwoorden geeft wanneer de 19" versie, de foot controller en de amp module op de markt komen.

    Overigens staat de KPA al bij een aantal gitaarzaken om uit te proberen.
    Ik ben er toch een paar dagen, ik zal hem wel eens even polsen.
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  8. #38

    Standaard

    Morris
    TOP
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 & STEALTH 50W <> BOSS MS-3 <> 4 IRT212 V30
    Studio: Kemper Profiler Rack <> Ampero Control

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Ooooooooh!! Vanmiddag ff heel snel aan de PA gehangen..... Dik! Ik had met de Axe nogal moeite om de sound lekker in de mix te krijgen (vooral de mids). Met de Axe ging het uiteindelijk wel goed hoor, maar hier heb ik overduidelijk minder moeite mee. Monitorspeakers thuis blijken een erg goede referentie te zijn om mijn sounds te maken, da's iig fijn om te weten.
    Volgend weekend heb ik een gig met onze grootste PA en ben erg benieuwd hoe de Kemper daar op klinkt. Deze week ga ik ook even kijken of ik het Gaspedal werkend krijg op de Kemper m.b.t. midi. Oh ja, en ik ga mijn Hook en Two Rock profilen in de studio. Daar zijn de omstandigheden het best en heb ik de beschikking over een paar hele geile mics (o.a. Royer 121, ksm44, beta 27). Heb namelijk een aantal profiles gedownloaded en merk toch wel erg veel verschil in profiles tussen dezelfde amp/speaker combinaties. Enige significante verschil is dan de mic en de plaatsing ervan. Daar ga ik eens flink mee experimenteren. 19" zou een welkome aanvulling zijn, dit ding is natuurlijk een draak van een apparaat :-/.

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2010
    Locatie
    Tilburg, Noord-Brabant
    Berichten
    2.575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chiel Bekijk bericht
    dit ding is natuurlijk een draak van een apparaat :-/.
    Ja, ik vroeg me dus ook af of er een koffertje bij zit of dat je hem makkelijk kunt tillen dmv. een handvat? Ik heb nog geen foto's van bovenaf gezien.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top