Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 90 EersteEerste ... 311121314152363 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 893

Discussie: Kemper profiling

  1. #121
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groovieguitarguus Bekijk bericht
    Iemand ervaring hoe de kwaliteit van de effect-sectie is van de Kemper?
    Is het een Must om er toch een Multi-effect naast te hebben.... of zitten er goeie Delays / Galm / Chorus / Pitch op?
    De effecten zijn erg goed, bruikbaar voor alle stijlen en geen vertraging met switchen. Je zou natuurlijk je eigen effecten kunnen gebruiken en combineren met die van Kemper maar als basic sound vind ik m geweldig.

  2. #122

    Standaard

    Zijn er ondertussen al mensen op het forum die de rack versie in het bezit hebben?

    Ik heb zelf de rackversie zonder ingebouwde poweramp in bestelling staan bij Robberts Guitar, deze schijnt eind volgende week binnen te komen..

    Ik koop er zelf dan nog een GT1000fx poweramp bij van Matrix..
    Mijn rackcase is in ieder geval al helemaal ingericht en staat te wachten op de Kemper

  3. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MetalPunk Bekijk bericht
    Zijn er ondertussen al mensen op het forum die de rack versie in het bezit hebben?

    Ik heb zelf de rackversie zonder ingebouwde poweramp in bestelling staan bij Robberts Guitar, deze schijnt eind volgende week binnen te komen..

    Ik koop er zelf dan nog een GT1000fx poweramp bij van Matrix..
    Mijn rackcase is in ieder geval al helemaal ingericht en staat te wachten op de Kemper
    Dat is wel het wachten waard! :-) Wel graag even een reviewtje schrijven als je de handel binnen hebt....please. Komen er gitaarcabs of Monitoren aan de GT te hangen?

    Thanks!
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 & STEALTH 50W <> BOSS MS-3 <> 4 IRT212 V30
    Studio: Kemper Profiler Rack <> Ampero Control

  4. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herrieman Bekijk bericht
    Dat is wel het wachten waard! :-) Wel graag even een reviewtje schrijven als je de handel binnen hebt....please. Komen er gitaarcabs of Monitoren aan de GT te hangen?

    Thanks!
    Review zal ik schrijven zodra hij binnen is en ik er een beetje mee heb kunnen klooien, komt goed!
    Ik ga voor een live set-up met een 4x12 Bogner cab (4x V30's).

    Gaat knallen als een malle!

  5. #125
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Denk dat de Kemper (mijn mening bij alle modeler) beter tot zijn recht komt met een neutrale speaker zoals een full range speakerkast. Kemper maakt niet alleen een profile van een versterker maar ook de gebruikte speaker en microfoon. Die wil je dan zo ongekleurd weergeven en daarom is mijn mening dat modeler beter klinkt met een actieve monitor of in ear.
    Je kan de speaker simulatie uitschakelen maar dan vind ik m lang niet zo overtuigend klinken zoals de Kemper moet klinken.

  6. #126

    Standaard

    Ook ben ik wel heeeel benieuwd hoe de Kemper met Pedalen omgaat...
    Ik kan me voorstellen dat b.v. een overdrive heel anders klinkt... Maar zou heel tof zijn.
    Ik kom erbij door dit voorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=DP0yytuKpDs

    Zou inhouden, dat ik met mijn 'plank'... waar een Musicom (midi)looper op zit... ik meteen 'klaar' ben om de Kemper te kunnen aansturen... Ik hoor graag weer de ervaringen...

    gr. Guus





    Laatst gewijzigd door groovieguitarguus; 24 februari 2013 om 22:00
    Groovie Guitar Guus

    Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

  7. #127

    Standaard

    Nou zeg.. het heeft even geduurd maar de kemper rack is binnen, setje compleet en klinkt als een tiet!


  8. #128

    Standaard

    Metalpunk... Soundsamples en Foto's!!!! ;-)
    Groovie Guitar Guus

    Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

  9. #129
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Ja! Soundsamples van de Kemper en foto's van die tiet
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  10. #130

    Standaard

    Haha.. Ik zal eens kijken of ik morgen wat samples en extra foto's kan maken. Heb de set niet thuis staan en aan tijd ontbreekt het me nog steeds helaas.

    Zeer irritant als je nieuwe gear hebt maar geen tijd om erop te spelen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top