Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 90 EersteEerste ... 9101112132161 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 893

Discussie: Kemper profiling

  1. #101
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MetalPunk Bekijk bericht

    Onderstaand een foto ter verduidelijking:

    Hmmm, zien jullie dat het spiegelbeeld van de powersocket niet klopt?

  2. #102
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groovieguitarguus Bekijk bericht
    Ik ben ook enorm benieuwd... Ga beginnen om mojn varken te spekken!!! Denk half jaartje ;-)
    +1
    Enorme Gas voor de rackversie

  3. #103

    Standaard

    Mja, ik zit al te wachten totdat op thomann of bax-shop de voorraad op "beschikbaar" knalt.

    Heb ze beiden gebeld maar waarschijnlijk heeft bax-shop ze aankomende donderdag al, dat word meteen bestellen!

  4. #104
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MetalPunk Bekijk bericht
    Echter zie ik op de achterkant van de kemper geen 7-pins midi aansluiting, dit betekent toch dat je niet een midi controller met phantom power aan kan sluiten? Of zijn er andere mogelijkheden, bij voorkeur ga ik namelijk ook een kabel gebruik ipv nog een extra voedingkabel. Hoor het graag!
    Er zijn speciale Midi verloopkabels van 5 pins naar 7 pins. http://www.rocktron.com/products/acc...icable5to7pin/

    28 euro bij thomann: http://www.thomann.de/nl/rocktron_7pin_midikabel.htm
    Je kunt ze ook zelf maken.
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telecastermaster Bekijk bericht
    Er zijn speciale Midi verloopkabels van 5 pins naar 7 pins. http://www.rocktron.com/products/acc...icable5to7pin/

    28 euro bij thomann: http://www.thomann.de/nl/rocktron_7pin_midikabel.htm
    Je kunt ze ook zelf maken.
    Inderdaad! Ik zag ze ook al voorbij komen, echter kun je deze volgens mij niet met dat Behringer midi board gebruiken.

    Die heeft ook 2 5pins ingangen, en de kemper ook..

  6. #106

    Standaard

    Ik heb al 20 jaar of zo een klein onooglijklijk zelfgefrutseld alluminium kastje met aan de ene kant 9v in en 5pins in en aan de andere kant 7 pins uit. Dat schroef je dan achter in je rack en je bent reacy to go. Dat kastje is btw een van de weinige spullen die hier nooit en te nimmer in de verkoop zullen gaan.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Ik heb al 20 jaar of zo een klein onooglijklijk zelfgefrutseld alluminium kastje met aan de ene kant 9v in en 5pins in en aan de andere kant 7 pins uit. Dat schroef je dan achter in je rack en je bent reacy to go. Dat kastje is btw een van de weinige spullen die hier nooit en te nimmer in de verkoop zullen gaan.
    Im intrigued, je zegt zelfgefrutseld. Is er ook zoiets in de markt? Of in ieder geval een guide van het een of ander om zelf aan de gang te gaan?

  8. #108
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2003
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Ik heb al 20 jaar of zo een klein onooglijklijk zelfgefrutseld alluminium kastje met aan de ene kant 9v in en 5pins in en aan de andere kant 7 pins uit. Dat schroef je dan achter in je rack en je bent reacy to go. Dat kastje is btw een van de weinige spullen die hier nooit en te nimmer in de verkoop zullen gaan.
    Inderdaad heel handig, bovendien steviger dan zo'n dure kabel. Gewoon zelf knutselen of laten doen door een tech.

    Stuur maar een PM als je er niet uit komt!

  9. #109

  10. #110

    Standaard

    Kemper powerrack unit besteld bij Bax-shop. Ligt in alle hoogste waarschijnlijkheid donderdag/vrijdag op de mat, thomann zou volgende week pas worden.

    Bij Thomann een 8u rackunit gekocht + racklade + stroom unit + behringer midi board.

    Dit gaat nog wat worden !

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top