Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 48 van 90 EersteEerste ... 38464748495058 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 471 t/m 480 van 893

Discussie: Kemper profiling

  1. #471
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.586

    Standaard

    Communicatie en ........... wait for it ........... "luisteren".

  2. #472
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    798

    Standaard

    Zijn er hier mensen die op een (gehorig) appartement wonen en de Kemper enkel thuis gebruiken?
    Zijn jullie tevreden van de Kemper of heeft ie toch ook volume nodig om echt tot z'n recht te laten komen?

  3. #473
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Het blijft toch kriebelen he...
    Ik ben in die situatie en erg blij met m'n kemper op laag volume. Het is niet hetzelfde als een lampenbak op hoog volume waar je de geluidsdruk echt voelt maar eerder een zeer, zeer, zeer,zeer,..goede miced amp "hifi" ervaring.

  4. #474
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denis.hermans Bekijk bericht
    Het blijft toch kriebelen he...
    Ik ben in die situatie en erg blij met m'n kemper op laag volume. Het is niet hetzelfde als een lampenbak op hoog volume waar je de geluidsdruk echt voelt maar eerder een zeer, zeer, zeer,zeer,..goede miced amp "hifi" ervaring.
    Zo is dat.

    Ben in de gelukkige omstandigheid dat ik er twee heb, waarvan eentje voor thuis en repeteren. Speel nu bijna twee jaar uitsluitend op Kemper. Thuis met koptelefoon of als het wat harder kan over één of twee Yamaha DXR10's.

  5. #475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SloeGin Bekijk bericht
    Zijn er hier mensen die op een (gehorig) appartement wonen en de Kemper enkel thuis gebruiken?
    Zijn jullie tevreden van de Kemper of heeft ie toch ook volume nodig om echt tot z'n recht te laten komen?
    Ik gebruik de Kemper thuis met goede studiomonitoren + een mixer, waarmee ik dan mijn externe muziek mee mix / Spotify / YouTube etc.
    Werkt super fijn! Ik kan gelukkig op lekker volume draaien... En anders een goede koptelefoon / InEars...
    Tja... lekker 'blazen' met Feedback is anders. Maar ook voor je eigen oren minder fijn.
    Zelf speel ik nu ruim 2 jaar InEar met de Kemper. Als ik dan mijn InEars uit doe en de 'teringherrie' hoor waar je normaal in staat te spelen, is dat een verademing. 's Avonds rustig slapen i.p.v. de Decibels nog aan het verwerken...
    Wereldapparaat!!!!
    Groovie Guitar Guus

    Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

  6. #476
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Gaat niks boven lekker blazen...!!








  7. #477
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Blasen ja!
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  8. #478
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Blasen ja!
    Das auch..!!!

  9. #479
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 april 2002
    Locatie
    id buurt van Nijmegen
    Berichten
    513

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Zo, ff een oud topic opgedoken

    Leuk om zo een paar jaar naar dato door te lezen. Inmiddels ben ik zelf ook in het bezit van een Kemper en me een weg aan het banen door alle mogelijkheden van het apparaat. Zijn de Kemper gebruikers uit dit draadje nog steeds actief als Kemper gebruiker en forumlid?
    Jazeker!
    Zelf sinds 2014 flink aan de Kemper, en nog steeds super gelukkig daarmee. (Powered Toaster)
    Door omstandigheden ben ik wat minder actief geweest met gitaarspelen en de bands afgelopen 4 jaar (naast 40uur per week werk, gestart met HBO studie in 2013, trouwen in 2013, 2 kids in 2014 en 2016, en afgestudeerd in 2017). Gelukkig wel "gewoon z'n gangetje" met de optredens (tussen 8 en 15 keer optreden per jaar laatste 4 jaar.)

    Maar nu heb ik weer tijd, studie is klaar, en ik heb mezelf de Kemper Remote cadeau gedaan met de Mission-EP1 expressie pedaal erbij. (*kuch* FCB1010 floorboard met Uno4Kemper is dus te koop).
    Heb ook mijn Kool&Elfring cab te koop gezet en heb een passieve "The box" van Thomann gekocht als FR-monitor. Ik speel live altijd met monitors van de FOH/PA, en heb mijn monitor puur als backup en voor thuis. Klinkt alleraardigst!

    Ben erg geïnteresseerd in de Bert Meulendijk profiles. Tot nu toe alleen gespeeld met Rig Exchange of met free give-aways van TAF/MBrit/SinMix/Kemper en Bert Meulendijk.
    Laatst gewijzigd door Rwin; 25 januari 2018 om 21:30 Reden: sinmix vergeten, we spelen ook System of a Down en Linkin Park ;)
    Eigen werk: RoadLash
    Covers: StringKings

  10. #480
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard

    Even het topic nieuw leven in blazen. Zit de laatste tijd ook een beetje te oriënteren op een Kemper. Maar die zijn tweedehands niet aan te slepen joh! Op Marktplaats, binnen een dag verkocht. Stuk voor stuk.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top