Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 80 van 90 EersteEerste ... 30707879808182 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 791 t/m 800 van 893

Discussie: Kemper profiling

  1. #791
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2003
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    1.347

    Standaard

    Ik kan hem niet zo gauw vinden,Da Vinci.

  2. #792
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lcvanderhelm Bekijk bericht
    De officiele versie is gisteren uitgekomen,werkt prima.
    NICE! Nu ga ik wel echt checken. Dat gekut met die beta had ik geen zin. Dan kan m'n kemper stage eindelijk op de grond staan yippie

  3. #793
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Ieder voordeel hep se nadeel. De Kemper wordt voortdurend ge-updated ,mooi, maar dat moet je dan iedere keer weer doen zowel de editor als de firmware. Ben je zo weer een uur verder. Terwijl ik alleen maar een beetje gitaar wil spelen

    In de (home)studio is het wel een toverdoosje, vooral met goede profiles. Bij mij van Bert Meulendijks. Holland spreekt een woordje mee

  4. #794
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2003
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    1.347

    Standaard

    Gaat wel vrij snel als je de editor direkt en de firmware met een USB-stick doet.De laatste firmware heb ik ook nog niet er op staan(er zaten zo te zien nog een paar bugs in).

  5. #795
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door munkie Bekijk bericht
    Ieder voordeel hep se nadeel. De Kemper wordt voortdurend ge-updated ,mooi, maar dat moet je dan iedere keer weer doen zowel de editor als de firmware. Ben je zo weer een uur verder. Terwijl ik alleen maar een beetje gitaar wil spelen

    In de (home)studio is het wel een toverdoosje, vooral met goede profiles. Bij mij van Bert Meulendijks. Holland spreekt een woordje mee
    Bert Meulendijk komt uit Arnhem oftewel Gelderland

    Heb jij wel eens modeling software op de pc gebruikt en hoe beviel dat? Dus spul zoals Bias en Guitar Rig en hoe beviel dat?

  6. #796
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Jaren geleden wel eens wat gedaan met Guitar Rig 5. Was wat overweldigend visueel zeg maar en het belast je PC processor. Beetje "latency" (vertraging) ook. Voor de Kemper had/heb ik de Avid Eleven Rack, voor het geld een prima model(l)er annex USB audio/midi interface met mic input. De Kemper is wel gedetailleerder en realistischer. Maar erg afhankelijk van de gebruikte profiles. En voor de goede moet je betalen.

  7. #797
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Ik heb ervaring met guitar rig, amplitube, scuffham s-gear, en de gratis amp sims van LePou, waarvan ik deze laatste zéker niet de slechtste vind.

    Qua sound vind ik Kemper vooralsnog nog niet per se beter, maar qua amp-gevoel, volumeknop dingen, hard en zacht spelen etc, is de Kemper 100.000x beter.
    Daar zeg ik wel bij dat ik geen interface heb van €1000,- dus ik weet niet of dat het verschil kan maken.

  8. #798
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Is dat net zoiets als racial profiling? Huhhuhhuh

  9. #799
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door munkie Bekijk bericht
    De Kemper is wel gedetailleerder en realistischer. Maar erg afhankelijk van de gebruikte profiles. En voor de goede moet je betalen.
    Merk je dat verschil goed ja?
    Ik heb de CAE3+ profiles van Bert Meulendijk aangeschaft, en daar moet ik ook nog veel aan draaien om het naar mijn smaak te krijgen.
    Hoe het kan weet ik niet, maar deze profiles lenen zich er wel voor om flink knoppen te draaien.
    En dan nog maar de vraag of dit over een PA hetzelfde uitpakt als over een koptelefoon...

  10. #800
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2003
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    1.347

    Standaard

    Ik werk voorlopig alleen met gratis profiles en eigen profiles en met wat kleine aanpassingen kan ik hier goed mee uit de voeten.
    De eigen profiles zijn behoorlijk spot on,ik hoor dan echt mijn eigen versterkers.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top