Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 89 van 90 EersteEerste ... 397987888990 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 881 t/m 890 van 893

Discussie: Kemper profiling

  1. #881
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    798

    Standaard

    Heeft iemand van jullie al ervaring met de Kemper Kabinet?
    Voor diegene die niet weten wat het is :

    https://www.kemper-amps.com/kabinet-kone

  2. #882
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.198

    Standaard

    Nope, wil ik wel gaan doen maar nu nog geen gelegenheid gehad. Speel overigens al jaren niet meer met een cabinet, maar kan me indenken dat het we prettig is om de Kemper in te stellen. Mijn huidige actieve Electro-Voice is dat iig niet, maar ik verwacht volgende week ook een paar studiomonitoren binnen te krijgen die wellicht een wat beter resultaat geven.

  3. #883

    Standaard

    Zit er aan te denken zo'n stage ding te scoren maar heb geen zin om te veel uit te geven aan profiles die ik toch niet gebruik
    Dus zou iemand me een linkie kunnen pm met sites waar ik profiles kan downloaden die ik wat langer kan tetsen ?
    Bv dank

    Semi legale post of zo

  4. #884
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    De Rig Exchange zit vol met gratis profiles. Wel veel bagger, maar ook prima spul.
    Verder heeft Tone Junkie wel eea aan prima gratis profiles.
    Er is ook een gratis rig pack van Bert Meulendijk.

    Met die drie kun je je al verschillende uren vermaken

  5. #885

    Standaard

    Ik ken ze
    Maar je begrijpt wat ik bedoel

  6. #886
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SloeGin Bekijk bericht
    Heeft iemand van jullie al ervaring met de Kemper Kabinet?
    Voor diegene die niet weten wat het is :

    https://www.kemper-amps.com/kabinet-kone
    Inmiddels getest. Ik vind het een aantrekkelijk ding. Sowieso klinkt ie goed, dat is natuurlijk het belangrijkste. Maar verder is ie ook lekker licht. Ik houd wel van goed draagbare spullen maar vind die cabs van Blue guitar echt ruk. Deze lijkt qua gewicht in de buurt te komen maar zonder die verschrikkelijk 'fiss' in het hoog.

    Speakerinprints maken ook wel degelijk verschil hoewel je je kan afvragen in hoeverre je dat in bandverband nog onderscheid. Je kan ook per profile aangeven of je de inprint van het profile gebruikt of er vanaf wijkt.

  7. #887
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Damn.... ik word geloof ik oud.... ik wil gewoon een schakelaar omzetten en dan hooguit nog wat tweaken aan v/b/m/t knoppen en dan wil ik een goed geluid hebben. Tweaken aan software-parameters associeer ik totaal niet met het maken van een gitaar-sound.....

    (Ok, vooruit, toegegeven, als mijn amp niet lekker klinkt moet ik op veel omslachtiger wijze allerlei hardware zaken als het circuit zelf, caps, weerstanden, buizen en in het ergste geval speakers gaan vervangen. Dus ik snap best wel de waarde van zo’n Kemper..... maar ik ben er nog niet klaar voor!)

    (Sorry voor deze verder nutteloze bijdrage aan dit topic)
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  8. #888
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik snap wat je bedoelt. Heb jaren lang altijd het nieuwste van het nieuwste uitgetest en vaak ook gebruikt tot....... ik er mee opgehouden ben
    Wil je een andere sound....? Dan pak je een andere gitaar en/of leer hoe je setup werkt.

  9. #889
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    Ik ken ze
    Maar je begrijpt wat ik bedoel
    De gratis packs op de Kemper-site, dus NIET die 10 miljoen miljard losse profiles, zijn ook dik in orde.

  10. #890
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.198

    Standaard

    Voor de liefhebber;
    De actieve versie van de Kemper kab is nu beschikbaar. Zelf heb ik een powerrack dus voor mij niet direct relevant, hoewel de overstap op de stage wel weer een element uit mijn setup haalt en daarmee toch naar me lonkt.

    Enniewee; vooral de ingebouwde stand zou voor mij goed van pas komen voor thuis dus hoop dat die ook op de passive Kab komt.

    https://www.kemper-amps.com/kabinet-kone




 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top