Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 39 van 41 EersteEerste ... 293738394041 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 381 t/m 390 van 410
  1. #381
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Inderdaad erg snel achter de Axe Fx 3. Misschien wel te snel.

    Maar toch een mooi ding denk ik. Wel misschien net te weinig knoppen en ik had graag 3 expressie pedaal aansluitingen ipv 2. Benieuwd naar hoe snel de cpu vol zit bij een preset.

  2. #382
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Trouwens ook vreemd dat de main out XLR is ipv jack. Was op de Axe fx 2 ook gewoon jack. Benieuwd waarom dat is.

  3. #383
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 april 2009
    Locatie
    rijkevorsel city hellgium
    Berichten
    965

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
    Inderdaad erg snel achter de Axe Fx 3. Misschien wel te snel.

    Maar toch een mooi ding denk ik. Wel misschien net te weinig knoppen en ik had graag 3 expressie pedaal aansluitingen ipv 2. Benieuwd naar hoe snel de cpu vol zit bij een preset.
    Misschien is het idee erachter om wat tegenwind te bieden aan Line6 en Headrush en dergelijke die ook verschillende versies van hun modelers hebben in verschillende prijsklassen.

  4. #384
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.734

    Standaard

    Beetje meegelezen met de Fractal Axe-fest forum. De hele AX8 lijn is niet 1 keer besp3eld of benoemd en was ook niet aanwezig. Alles was III en Fm3

    Wat ik kon horen van de fm3 was via socialmedia apps opgenomen en zal top hebben geklonken in de zaal maar hier hecht ik er geen waarde oordeel aan. Kennelijk is er eerst een pre-order lijst en dan productie en ontwikkelings fase. Dus voor 2020 verwacht ik ze niet in de g66 store

  5. #385
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bates15 Bekijk bericht
    Beetje meegelezen met de Fractal Axe-fest forum. De hele AX8 lijn is niet 1 keer besp3eld of benoemd en was ook niet aanwezig. Alles was III en Fm3

    Wat ik kon horen van de fm3 was via socialmedia apps opgenomen en zal top hebben geklonken in de zaal maar hier hecht ik er geen waarde oordeel aan. Kennelijk is er eerst een pre-order lijst en dan productie en ontwikkelings fase. Dus voor 2020 verwacht ik ze niet in de g66 store
    op het forum staat dat ze binnen 1 tot 2 maanden beginnen met de shipping, dus zal echt wel eerder zijn dan 2020. Verder is het logische dat ze hun nieuwe producten promoten (FM3 and Axe fx3). De AX8 is inmiddels al een paar jaar oud.
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  6. #386
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.734

    Standaard

    Time will tell

  7. #387

    Standaard

    Leuk apparaat maar ik betwijfel of ik de AX8 ervoor zou verlaten. Ik heb zelden een handiger floorpedal gevonden dan de AX8. Qua klank is het ook meer dan prima voor recording of live spelen en ik verwacht dat de fm8 hooguit marginaal (<<5%) beter zal gaan klinken Scenes, Presets selecteren, individuele effecten schakelen, accenten A/B, Looper noem het maar op, het is allemaal intuïtief en live te bedienen met alleen voet schakelaars. Ik had veel liever gezien dat ze het AX8 concept hadden uitgebreid met de nieuwe firmware en er als extra ook nog een extra Volume/Wah combi pedaal op hadden gezet.
    Laatst gewijzigd door tnijland; 3 mei 2019 om 00:39

  8. #388
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tnijland Bekijk bericht
    Ik had veel liever gezien dat ze het AX8 concept hadden uitgebreid met de nieuwe firmware en er als extra ook nog een extra Volume/Wah combi pedaal op hadden gezet.
    Ben ik het wel mee eens. Je kan natuurlijk altijd zelf wat expressie pedalen er op aan sluiten, maar fijner als alles in 1 is. Liefst zou ik er twee expressie pedalen bij zien en een stuk of 5 extra footswitchen. Dan kun je wel weer een FC6 of FC12 erbij kopen, maar dan heb je alles bij elkaar nog een redelijk flink en duur bord (FM3 plus FC6 plus 2 expressiepedalen plus case).
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  9. #389
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    798

    Standaard

    Zijn er hier soms mensen uit België/ het Antwerpse die een Axe FX III hebben die ik eens mag komen testen?

  10. #390
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.089

    Standaard

    Ik heb sinds een tijdje de Axe FX II mark 2 en het bevalt mij erg goed.
    Flexibel in routing, veel effecten en de simulaties vallen zeker ook niet tegen.
    Fender Deluxe, Trainwreck en Friedman BE zijn mijn meest gebruikte modellen.

    Hoop dat de unit nog een tijd meegaat, want prijskaartje van een nieuwe is niet mis

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top