Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 27 van 41 EersteEerste ... 17252627282937 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 261 t/m 270 van 410
  1. #261
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 februari 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.124

    Standaard

    Mooi. Houden zo dan, zou ik zeggen.

  2. #262
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Zeker, doe ik. Ik heb al vaker gemerkt dat je op je eigen oren moet vertrouwen. Dat wil overigens niet zeggen dat ik niet naar het advies luister en ik waardeer ook alle input die hier gegeven wordt.

  3. #263

    Standaard

    Ik heb nog even een klein vraagje:
    Ik wil nog wat Mission pedalen aanschaffen en ik vroeg me af waar jullie die TRS patchkabels gekocht hebben? Ik krijg deze bij Thomann bijvoorbeeld niet gevonden...
    Custom Serpentine 7 string DC, Ibanez JPM90th HAM, Ibanez JPM100P1, Ibanez JPM100P2, Ibanez JS100BK, Ibanez RG7321, Ibanez AEL20, Axe-FX 2 & MFC-101 footcontroller, KRK Rokit RP-6 G2

  4. #264
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 februari 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aikara Bekijk bericht
    Ik heb nog even een klein vraagje:
    Ik wil nog wat Mission pedalen aanschaffen en ik vroeg me af waar jullie die TRS patchkabels gekocht hebben? Ik krijg deze bij Thomann bijvoorbeeld niet gevonden...
    TRS patchkabels zijn niets anders dan simpele stereo jack kabeltjes. Omdat ze geen audiosignaal zenden, maar alleen data, kun je volstaan met heel goedkope plastic kabeltjes die ze bij elke muziekzaak hebben.
    Laatst gewijzigd door Yek1; 20 februari 2013 om 17:26
    Alexander van Engelen

  5. #265
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2006
    Locatie
    Terneuzen
    Berichten
    831

    Standaard

    www.kabeltje.nl, gister besteld, vandaag had ik mijn stereokabel al in huis net als de ethernetkabels...

  6. #266
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

  7. #267

    Standaard

    Ok thanks!

    Ligt het aan mij of zijn zwarte stereo kabels van een bescheiden lengte met haakse pluggen praktisch niet te vinden? Uiteindelijk heb ik ze wel gevonden, maar moet ik een set van 6 kabeltjes kopen in allerlei blitse kleuren (waaronder zwart). Dezelfde als in de link naar Thomann, maar helaas heeft die ze niet met haakse pluggen. Maar goed, voor een paar euro kan ik daar ook geen buil aan vallen. Komende week alles maar eens bestellen (samen met een case) en dan ben ik voorlopig wel klaar!

    Axe Fx bevalt super trouwens. Heb al een paar hele gave sounds gevonden! Ik merk dat ik het voor nu wel even best vind en dat ik lekker wacht tot Axe Edit het weer doet, om dan weer lekker verder te tweaken. Als ik presets van Axe change af haal, of bij een heel aantal factory presets, dan vind ik die regelmatig klinken alsof ze uit een blik komen (een beetje hol en nasaal geluid zeg maar) en dat krijg ik er nog niet echt uit. Iemand daarvoor nog wat tips wellicht?

    Verder heb ik al veel gebruik gemaakt van de wiki, een dikke merci daarvoor Yek!

    Als m'n pedalboard op orde is dan wil ik de Axe ook tijdens repetities gaan gebruiken. Ben heel benieuwd hoe dat gaat bevallen.
    Custom Serpentine 7 string DC, Ibanez JPM90th HAM, Ibanez JPM100P1, Ibanez JPM100P2, Ibanez JS100BK, Ibanez RG7321, Ibanez AEL20, Axe-FX 2 & MFC-101 footcontroller, KRK Rokit RP-6 G2

  8. #268
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 februari 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.124

    Standaard

    Graag gedaan.

    Gewoon voor de fun hieronder een clipje dat ik zojuist maakte, om iemand te laten horen hoe je met een simpele preset 'n single coil (Strat) kan laten klinken als een (semi-)akoestische gitaar.

    Acousim yek
    Alexander van Engelen

  9. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yek1 Bekijk bericht
    Graag gedaan.

    Gewoon voor de fun hieronder een clipje dat ik zojuist maakte, om iemand te laten horen hoe je met een simpele preset 'n single coil (Strat) kan laten klinken als een (semi-)akoestische gitaar.

    Acousim yek
    Hoe pak je dit juist aan Yek? Ik heb al wel wat gespeeld met de akoestische simulator patch van Fremen en hoewel die goed klinkt, heb ik het gevoel dat jouw patch authentieker klinkt.

  10. #270
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 februari 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.124

    Standaard

    kopie van een bericht van mij op het FAS forum:

    VOL block: to boost the level (there's no Amp block)

    GEQ: lowest 2 bands all the way down, highest two bands all the way up

    COMP: studio compressor

    CAB in a parallel row, with the Taylor IR found here: [http://forum.fractalaudio.com/axe-fx...ml#post544800], with mic R121, Level at -15

    REVERB

    I can use this even through a Marshall 4x12 and get an acceptable acoustic / hollowbody tone.

    Condition: singe coil only!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top