Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 26 van 41 EersteEerste ... 16242526272836 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 251 t/m 260 van 410
  1. #251
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2006
    Locatie
    Terneuzen
    Berichten
    831

    Standaard

    Ik heb alles nu binnen en ik vind de Diago Tourman echt een slag te groot, daar moet je verdorie een hinderwetvergunning voor aanvragen om `m ergens neer te leggen...

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J-P Bekijk bericht
    Een kennis van mij heeft hem zelf gebouwd, zag er erg strak uit:




    Vind ik ook voor mezelf een mooie leidraad
    Haha, was ik eindelijk mijn leesachterstand hier aan het inhalen en kom ik mijn zelfbouw bordje tegen!

    Hier iets meer info: http://forum.fractalaudio.com/axe-fx...-all-i-do.html
    Laatst gewijzigd door Bonecrushingbrutality; 11 februari 2013 om 13:52

  3. #253
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2006
    Locatie
    Terneuzen
    Berichten
    831

    Standaard

    Affijn, ik heb 4 weken achter de rug met het klooien om de originele presets in de Ultra te krijgen, gedoe met mijn laptop, met de midi interface, afijn, gedoe. Ik was het zat. Dus heb ik mijn Ultra verkocht. 5 minuten nadat ie te koop stond was ie al verkocht. Gelijk daarna een Axe FX II besteld, die komt komende week binnen... Zo impulsief ben ik dan ook wel weer. Alleen al een simpele USB aansluiting en het feit dat de presets er instaan en ik gewoon kan gaan spelen ipv dingen doen zonder gitaar, ik kijk er naar uit....

  4. #254
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.215

    Standaard

    Beetje drastisch maar goede maatregel.
    Vriendelijke groet,

  5. #255
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2006
    Locatie
    Terneuzen
    Berichten
    831

    Standaard

    Is inderdaad erg drastisch maar niet half zo drastisch als het hele ding door het raam flikkeren, wat het gevoel was als het weer niet lukt na zoveel keren. Daarom nu USB en veel meer geluidjes ;-)

  6. #256

    Standaard

    Wel even wachten tot Axe edit het weer doet
    Custom Serpentine 7 string DC, Ibanez JPM90th HAM, Ibanez JPM100P1, Ibanez JPM100P2, Ibanez JS100BK, Ibanez RG7321, Ibanez AEL20, Axe-FX 2 & MFC-101 footcontroller, KRK Rokit RP-6 G2

  7. #257
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 februari 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J-P Bekijk bericht
    Affijn, ik heb 4 weken achter de rug met het klooien om de originele presets in de Ultra te krijgen, gedoe met mijn laptop, met de midi interface, afijn, gedoe. Ik was het zat. Dus heb ik mijn Ultra verkocht. 5 minuten nadat ie te koop stond was ie al verkocht. Gelijk daarna een Axe FX II besteld, die komt komende week binnen... Zo impulsief ben ik dan ook wel weer. Alleen al een simpele USB aansluiting en het feit dat de presets er instaan en ik gewoon kan gaan spelen ipv dingen doen zonder gitaar, ik kijk er naar uit....
    Goed besluit.
    Alexander van Engelen

  8. #258
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Ik speel op een Axe II met Matrix 1000GTX en twee Mesa Boogie thiele EVM12L kastjes in stereo.
    Tot nu toe speelde ik thuis rechtstreeks op de mengtafel met Cab sim aan en bij repetitie dus met de Boogie met Cab sim uit.
    Nu was een ik een paar vergeten om de Cab sim uit te zetten bij repetities en kwam er achter dat ik dat eigenlijk beter vind klinken dan met Cab sim uit. Eigenlijk is het dus dubbelop en niet zoals de meeste het doen, maar voor mijn gevoel klinkt het beter.
    Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

  9. #259
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 februari 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.124

    Standaard

    Er zijn spelers die Cab Sims gebruiken met EVM speakers. Heb het ook n tijdje gedaan. Klinkt goed op laag volume, omdat ze het tekort aan basweergave en het hi-fi karakter van de EVMs compenseren. EVMs hebben serieus volume nodig voordat ze echt goed gaan klinken. Ben er uiteindelijk vanaf gestapt omdat op normaal volume het totaalgeluid nogal zompig / modderig wordt bij gebruik van CAB Sims.

  10. #260
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Dat modderige is me nog niet opgevallen bij repetities, en harder dan dat gaat het nooit bij optredens. Ook vind ik de Thiele kastje juist heel veel laag/bas hebben (ook zonder cab sim). Ik heb in de global EQ er zelfs laag uitgedraaid.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top