Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 41 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 410
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 januari 2009
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    566

    Standaard

    Ongelofelijke newbie vraag: hoe sluit je een koptelefoon aan op een Ultra? Ik denk dat contra de Axe-FX II, de Ultra geen koptelefoon out heeft. Liefst een oplossing in rack formaat.
    It sounds good but it's about as loud as an annoying child.
    I want "pissed off Grizzly bear"

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 maart 2004
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kingfisher Bekijk bericht
    Ongelofelijke newbie vraag: hoe sluit je een koptelefoon aan op een Ultra? Ik denk dat contra de Axe-FX II, de Ultra geen koptelefoon out heeft. Liefst een oplossing in rack formaat.
    Dit is o.a een makkelijke 19inch oplossing ;

    http://www.thomann.de/nl/behringer_h...erstaerker.htm

    Zelf had ik een Y kabel gemaakt met 2 mono jacks die ik op OUTPUT 2 aansloot op de Ultra......aan de andere kant van de Y kabel : een stereo jack vrouwtje , waarop ik mijn koptelefoon aansloot......

    Succes,
    A+

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    De ventilator is onderweg! G66 heeft wel een erg fijne service en snelle reactie van Sussi altijd. Mag ook wel eens gezegd worden, want dat is niet bij ieder bedrijf het geval.

  4. #14

    Standaard

    Anand, ben nog iedere dag blij met je adviezen, gisteren heerlijk met de band gespeeld en alleen maar positieve reacties, zelfs Henk stond te genieten naast me van mijn sound, en dat voor die altijd nuchtere bassisten..., Martin

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 maart 2004
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    430

    Standaard

    Hey Martin !
    Helemaal te gek man en heel graag gedaan hoor...ben heel blij dat de sounds je bevallen , zo zie je maar dat het allemaal heel simpel kan wat programmeren betreft met de Axe

    Ja Martin is blij omdat je zijn bas frequenties niet stoort hahahaha
    Als we binnenkort een openbare gig hebben ergens in Den Haag , laat ik jullie weten.....

    Grtzz,
    A+

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 januari 2009
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    @Kingfisher

    standard: Ja
    Ultra: koopje!
    't IS dus een koopje. Maar eerlijk gezegd, ik kan het momenteel niet maken om zo'n bedrag aan guitaarzooi uit te geven. Als dus iemand anders zich wil opofferen om dit ding zo snel mogelijk van de markt te krijgen, dan ben ik van mijn GAS af:
    http://www.2dehands.be/muziek/muziek...l=&pc_id=&afd=
    It sounds good but it's about as loud as an annoying child.
    I want "pissed off Grizzly bear"

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kingfisher Bekijk bericht
    't IS dus een koopje. Maar eerlijk gezegd, ik kan het momenteel niet maken om zo'n bedrag aan guitaarzooi uit te geven. Als dus iemand anders zich wil opofferen om dit ding zo snel mogelijk van de markt te krijgen, dan ben ik van mijn GAS af:
    http://www.2dehands.be/muziek/muziek...l=&pc_id=&afd=
    O jee, GAS. Maar ik ben (nog) niet op zoek dus er komt er nog wel een keertje een langs. Als ik wat meer gitaarspeel.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2010
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    792

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kingfisher Bekijk bericht
    't IS dus een koopje. Maar eerlijk gezegd, ik kan het momenteel niet maken om zo'n bedrag aan guitaarzooi uit te geven. Als dus iemand anders zich wil opofferen om dit ding zo snel mogelijk van de markt te krijgen, dan ben ik van mijn GAS af:
    http://www.2dehands.be/muziek/muziek...l=&pc_id=&afd=
    Ik vraag me wel de echtheid van de advertentie af gezien de manier waarop de tekst is opgesteld. Ik vertrouw het niet echt....

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric van Esch Bekijk bericht
    Ik vraag me wel de echtheid van de advertentie af gezien de manier waarop de tekst is opgesteld. Ik vertrouw het niet echt....
    Mmm, niet per sé, het kan ook een Engelsman (of Ier gezien zijn achternaam) zijn wiens Nederlands niet foutloos is. Het is geen autotranslator volgens mij.

    Morris
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 januari 2009
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris Bekijk bericht
    Mmm, niet per sé, het kan ook een Engelsman (of Ier gezien zijn achternaam) zijn wiens Nederlands niet foutloos is. Het is geen autotranslator volgens mij.

    Morris
    Nope. Hetgeen diene mens schrijft, is perfect Vlaams. Klinkt misschien vreemd voor jullie oren. Hou er ook mee dat verkoper uit de Limburg komt. Ik weet het niet zeker van jullie Limburgers, maar onze Limburgers praten wel een beetje anders dan *gewone* mensen.
    It sounds good but it's about as loud as an annoying child.
    I want "pissed off Grizzly bear"

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top