Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 33 van 41 EersteEerste ... 233132333435 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 321 t/m 330 van 410
  1. #321
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    't is net een telefoon...

  2. #322
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Tsja, het is zeker niet moeders mooiste en ook jammer dat hij 3 units hoog is. Dat wordt weer een nieuwe case kopen.

    Ik wacht nog even rustig af maar
    uiteindelijk zal hij er wel ooit komen. Mits de effecten afdeling ook echt weer verbetering heeft.l qua kwaliteit. Altijd veel plezier van mijn Axe fx 2 gehad.

  3. #323
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.983

    Standaard

    Ik heb een Fractal Axe Fx Standard te koop. Iemand interesse? Denk aan 600 euro

  4. #324
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 februari 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Wow!! De 5e of 6e versie in vijf of zes jaar!! Mooi stukje marketing.
    De II had 4 versies in 7 jaar, net zoals sommige versterkers (Friedman enz.) soms verschillende "Marks" hebben. Geen grote verschillen.

    De III is een geheel nieuw ontwerp.
    Alexander van Engelen

  5. #325
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    Is er eigenlijk al bekend wat ie moet kosten?

  6. #326
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yek1 Bekijk bericht
    De II had 4 versies in 7 jaar, net zoals sommige versterkers (Friedman enz.) soms verschillende "Marks" hebben. Geen grote verschillen.

    De III is een geheel nieuw ontwerp.
    Met dien verstande dat bij versterkers de vorige versie niet of nauwelijks devalueert. Het is gewoon een feit dat je bij digitaal spul meteen na aankoop een paar honderd euro mag afschrijven. Wat dat betreft doet Kemper het wat beter.

  7. #327
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Mijdrecht (UT)
    Berichten
    1.178

    Standaard

    Serieuze hardware:

    Two 1.0 GHz, floating-point “Keystone” Digital Signal Processors (DSPs) comprise the main audio engine. These processors are the most powerful DSPs available delivering over twice the performance of the DSPs used in our previous generation products. To feed these advanced processors we coupled 4Gb of blazing fast PC1600 DDR3 memory, hundreds of MB of FLASH memory, a proprietary FPGA and a rich set of peripherals.

    The stunning color display is controlled by a dedicated graphics processor while USB traffic and user interface tasks are handled by a 500 MHz, 16-core microcontroller providing smooth operation and robust USB performance.
    Maar ik denk niet dat de FPGA proprietary is, ik denk dat ze de programering bedoelen. Ben wel benieuwd welke ze hebben gebruikt.
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

  8. #328
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Is er eigenlijk al bekend wat ie moet kosten?
    2500 dollar. Benieuwd naar de euro prijs.

    Over devaluatie. Ik weet zeker dat de Axe 2 nu een serieuze prijsdaling gaat hebben op de 2e hands markt en dat er veel gaan worden aangeboden.

    Ik wacht nog even af wat de strategie gaat worden van Fractal. De laatste jaren was het voor 90% gericht op AMP moddeling en werd er weinig aandacht besteed aan de effecten in de updates. Als dit zich doorzet weet ik niet of ik een Axe 3 ga kopen. Ik gebruik toch maar een paar AMP models en cabs. Wie heeft er nu 2000 cabs nodig? Meer power en opslag capaciteit en meer input en outputs heb ik ook niet nodig. Het gaat me puur om de effecten.
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  9. #329

    Standaard

    Ziet er mooi uit hoor. Inderdaad lijkt wel heel erg op de Helix Rack. Alleen zijn die Euro 1500 goedkoper. In ieder geval heel veel succes met het weekelijks aanpassen van je patches bij elke update. Maar voor die “experience” betaal je graag wat extra.....toch?



    Zo te zien is het adres voor de nieuwe Axe-Fx meeting ook al geprogrammeerd.

    Veel plezier vanaf hier.
    Laatst gewijzigd door herrieman; 30 januari 2018 om 20:26
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 <>BOSS MS-3
    Hotone Ampero + Ampero Control

  10. #330
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    798

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top