Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Music Maxless in de karre, mooiman

    http://www.youtube.com/watch?v=2pdguA5sVTs



    compilatie van de set van 40 minuten die we daar 17 maart gaan doen.
    een benefiets minifestival om een stel gasten te sponsoren die voor het KWF geld bij mekaar gaan fietsen.

    zitten al stukjes van 2 eigen nummers bij

    schiet maar lek

    volscherm HD is het mooist..

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.288

    Standaard

    Klinkt best aardig voor een Gibson.... (zouden ze standaard moeten doen, die single coils)
    Ik hoop wel dat jullie zanger live iets meer gedreven klinkt. (Anders is het afbinden van zijn family jewels een optie?)
    Veel succes met de actie

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard


  4. #4

    Standaard

    Hi
    De laatste keer dat ik zei dat iemand kwa zang niet helemaal bij de band leek te passen, stortte hij zich weeklagend van een berg. Daar moest een regeringsvliegtuig aan te pas komen. Dat terwijl hij zanger is en niet in de regering zit.
    Ook de pers is erg van de kaart. Op bladzij drie staat dat het licht achterlijke bergdorp er weinig van mee lijkt te krijgen en achterop de zelfde krant staat dat het hele bergdorp voor de zanger bidt.

    Dat laatste vind ik persoonlijk voor de hand liggend. Die gasten hebben tijdens die lange en donkere winternachten toch geen tering te doen en op een zeker moment ben je toch een keer uitgewipt.

    De laatste berichten zijn dat er geen berichten zijn en dat ze de zanger uit angst voor nieuwe lawines maar eens rustig uit laten laten slapen. Heel verstandig! Zegt die ouwe blues niet dat die 'sporting life' een 'fast life' is en 'you know it's killing me'.

    Gelukkig weet de manager van het hotel precies aan welke kant haar boterham wordt gesmeerd. Ze verklaarde gisteravond nog in het Journaal dat de moeder van de zanger, de zoon van de manager van het hotel had geknuffeld en getroost. Ach, zo bezien is het leven allemaal nog niet zo slecht, want wij weten allemaal dat in de top van de entertainment iedereen ineens bevriend was met Wacko Jacko, or Whitney Houston for that matter. En met deze zangert zal het wel niet anders gaan.

    De enige die is doodgegaan en die daarna niet meer muziek is gaan verkopen is Johnny Hoes. Maar die was al 10 jaar dood voordat ie doodging.

    In oud/plat Amsterdams is een Oostenrijker krijgen een mazzeltje hebben. Ik moet nog eens rustig kijken hoe dit puzzelstukje in drama past.

    De voorlaatste keer dat ik iets zei over een zangert, sprong ie bijna voor een trein. Dus ik heb me voorgenomen maar even een maandje niks te zggen over zangers.
    Over die gitarist wel. Lekker goor en tering effectief. Wat wil je nog meer in zo'n rock based band? Of het moeten wat smakelijke groupies zijn??? Die wens ik je van harte toe. Als ik er een paar zie, stuur ik ze jouw kant op.
    Vriendelijke groet, Gus

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    wat een verhaal weer gus

    goor is my middle name

  6. #6

    Standaard

    een heerlijke, echt hollandse rock 'n roll band
    en dat "hollandse" is positief !!!!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    dank u!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2007
    Locatie
    Gat in de grond
    Berichten
    3.434

    Standaard

    Gaaf bass om zo'n filmpje van je band te zien! Even in een notendop wat jullie allemaal in huis hebben.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    ja het beeldmateriaal is oud, het geluid is van afgelopen vrijdag.
    ik neem altijd al het oefenen op en sinds de laatste 2 keer op 12 sporen, gewoon omdat het kan
    zondag gaan we het weer doen en dan wil ik vooral de twee eigen nummers goed er op hebben.

  10. #10

    Standaard

    Inderdaad..... mooiman....

    En een bijzonder geslaagde compilatie.

    Veel plezier 17 maart, maar dat zal best lukken.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top