Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    mariakerke (gent)
    Berichten
    8.246

    Standaard

    Iemand nog een suggestie voor een leuke reverb die goed samengaat met de vox?
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

    http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    2.910

    Standaard

    De Hermida reverb vermoed ik.
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    2.910

    Standaard

    Gezien het serienummer denk ik uit 93.
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Gefeliciteerd! Deze amp is de enige waar ik nog maandelijks/wekelijks heimwee naar heb. Heerlijke amp!
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  5. #15

    Standaard

    Mooi ding. De uitgangstrafo van mijne stamt uit 1983, weet niet hoe die zich verhoudt tot de korg-ac30's. Mocht je het onzalige idee hebben hem te slopen en weer op te bouwen, niet doen. Heb nog één van de eerste prints met het tremelo/vibrato circuit met twee ecc83's.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Gefeliciteerd! Deze amp is de enige waar ik nog maandelijks/wekelijks heimwee naar heb. Heerlijke amp!
    Ik heb hetzelfde met mijn Korg AC15. Ik heb hem verkocht omdat ik mijn sound "te dik" en "te vol" vond. Kan zoiets? Ja dus blijkbaar. Niettemin, er staat er weer eentje te koop en dan hoor ik weer rare stemmetjes... koop hem toch man...wat een amp was dat...

    Het enige wat me weerhoud is dat ik dan mijn oude Deluxe thuis moet laten. Dat is min of meer onbespreekbaar.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top