Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 40
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2009
    Locatie
    Oosterwolde FR
    Berichten
    3.969

    Standaard

    Facebook Disconnect voor Firefox: https://addons.mozilla.org/en-US/fir...dc/?src=search
    Mijn website: Aiko Timmer's Guitar Pages :: Facebook
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ..., je ben een kanjer maar "Ike lul" klinkt gewoon hééél goed

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Berichten
    3.881
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Gun Facebook toch ook een succesje en wees geen asociaal wezen.
    Opmerking was niet ontdaan van enig sarcasme ....

  3. #13
    Moderator
    Geregistreerd
    30 juli 2010
    Locatie
    Rotterdam-Zuid
    Berichten
    10.444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baker Bekijk bericht
    Kan iemand mij uitleggen wat de toegevoegde waarde is van die facebook App? (oprecht geïnteresseerd)
    Ik stel hier maar weer dezelfde vraag: wat is het nut van dat knopje? Ik kom ermee op mijn FB pagina, maar dat lukt me zonder die knop ook wel.
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.


    Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RB-1 Bekijk bericht
    Je moet de zaken niet omdraaien.
    Facebook en zijn brothers in crime zijn hier de werkelijke asocialen.
    Ze maken gebruik van slinkse technologie om hun klanten in kaart te brengen en deze daarmee door gerichte reclame naar extra uitgaven te manipuleren.
    Weldenkende mensen gunnen ze dus geen millimeter en bestrijden ze waar het maar mogelijk is.
    Wees dus geen manipuleerbare meeloper.

    @ Zoon van Piet :
    Hmm.. dus het is puur om gerichte reclame te sturen naar mensen? En jij bent natuurlijk machteloos als jij reclame krijgt die je enorm aanspreekt? Kom op man, denk zelf een beetje na en bepaal je eigen leven. Dat gaat FB echt niet voor je doen.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 oktober 2008
    Locatie
    Blue Ridge Mountains
    Berichten
    3.033

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JazzBass Bekijk bericht
    Hmm.. dus het is puur om gerichte reclame te sturen naar mensen? En jij bent natuurlijk machteloos als jij reclame krijgt die je enorm aanspreekt? Kom op man, denk zelf een beetje na en bepaal je eigen leven. Dat gaat FB echt niet voor je doen.
    Ik ben geroerd door je onwrikbare geloof in de maakbaarheid der dingen.
    Voor mij hoort dat in dezelfde categorie sprookjes als 'iedereen heeft gelijke kansen en iedereen die het niet redt is daar zelf schuldig aan'.

    In werkelijkheid heeft men vastgesteld dat dit soort manipulatie gewoon goed werkt, anders was het al lang verdwenen.
    Aangezien overheden tegenwoordig liever de andere kant op kijken bij dit soort ranzige praktijken -in plaats van hun werk te doen en ze aan te pakken- is het minste wat men kan doen is daar op fora als dit aandacht aan besteden.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2009
    Locatie
    Oosterwolde FR
    Berichten
    3.969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RB-1 Bekijk bericht
    Ik ben geroerd door je onwrikbare geloof in de maakbaarheid der dingen.
    Voor mij hoort dat in dezelfde categorie sprookjes als 'iedereen heeft gelijke kansen en iedereen die het niet redt is daar zelf schuldig aan'.

    In werkelijkheid heeft men vastgesteld dat dit soort manipulatie gewoon goed werkt, anders was het al lang verdwenen.
    Aangezien overheden tegenwoordig liever de andere kant op kijken bij dit soort ranzige praktijken -in plaats van hun werk te doen en ze aan te pakken- is het minste wat men kan doen is daar op fora als dit aandacht aan besteden.
    +1

    Ben er ondertussen achter dat FB ook met Addblock Plus in Firefox goed is te bestrijden. Geen FB button meer te zien
    Mijn website: Aiko Timmer's Guitar Pages :: Facebook
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ..., je ben een kanjer maar "Ike lul" klinkt gewoon hééél goed

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    373

    Standaard

    Je bent blijkbaar van mening dat manipulatie werkt, dat begrijp ik. Maar ben je dan wel sterk genoeg als persoon om hier weerstand aan te bieden? In jouw woorden lees ik dus van niet.
    In je lijn van anti-Facebook etc. neem ik dus ook aan dat je geen televisie kijkt, geen tijdschriften leest, niet in etalages kijkt, je niet op websites van muziekinstrumenten-leveranciers kijkt, en je natuurlijk mateloos ergert aan de andere banner bovenaan deze pagina?

    Nogmaals, trek je eigen lijn en maak je eigen keuzes. Dat reclame werkt is al jaren bekend, geen groot nieuws en zeker niet ingrijpend veranderd sinds de komst van Facebook (zie 'Dokters roken Camel' uit vroeger tijden)

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JazzBass Bekijk bericht
    Je bent blijkbaar van mening dat manipulatie werkt, dat begrijp ik. Maar ben je dan wel sterk genoeg als persoon om hier weerstand aan te bieden? In jouw woorden lees ik dus van niet.
    In je lijn van anti-Facebook etc. neem ik dus ook aan dat je geen televisie kijkt, geen tijdschriften leest, niet in etalages kijkt, je niet op websites van muziekinstrumenten-leveranciers kijkt, en je natuurlijk mateloos ergert aan de andere banner bovenaan deze pagina?

    Nogmaals, trek je eigen lijn en maak je eigen keuzes. Dat reclame werkt is al jaren bekend, geen groot nieuws en zeker niet ingrijpend veranderd sinds de komst van Facebook (zie 'Dokters roken Camel' uit vroeger tijden)
    quod erad demonstrandum ...
    Wat zelfvertrouwen is nooit weg natuurlijk, maar geloven dat je niet wordt beïnvloed door reclame, dat je surfgedrag niet wordt gestuurd door fb, google en co..., zullen ginder erg blij mee zijn
    Ik vind fb een pest
    Ik gebruik het overigens wel

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    373

    Standaard

    Absoluut wordt je gestuurd en gemanipuleerd door reclame, dat wil ik ook niet gaan weerleggen. Maar je moet inderdaad als mens zelf sterk genoeg kunnen zijn om hierin keuzes te maken (hoewel we vaak denken meer vrijheid te hebben dan dat we daadwerkelijk hebben).
    Laatst gewijzigd door JazzBass; 18 februari 2012 om 23:50 Reden: Typo's

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JazzBass Bekijk bericht
    ... (hoewel we vaak denken meer vrijheid te hebben dan dat we daadwerkelijk denken).
    Bedoel je nu wat je schrijft? Of bedoel je 'hoewel we vaak denken meer vrijheid te hebben dan we daadwerkelijk hebben'?

    Ik denk in ieder geval wel dat we regelmatig meer denken zelf te denken dan we daadwerkelijk denken; Je pense donc je pense que je suis' in plaats van 'je pense donc je suis'.
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top