Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 november 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    503

    Exclamation Gestolen: '06 fender telecaster dz6294090



    GESTOLEN: '06 FENDER TELECASTER DZ6294090
    Foto's: http://www.facebook.com/media/set/?s...3&l=5b3a0a500b

    American Deluxe Telecaster met een deuk in de binding waar sinds die dag een stuk ducktape op zit. De body is aan de achterkant net als bij een stratocaster met contour (belly-cut), ook de neckjoint heeft een inkeping. Hij heeft staggered locking tuners. De letters "SCN" (Samarium Cobalt Noiseless) staan op de pickups en de volumeknop heeft een extra knop (S1 switch). De tone knop is true bypass, dit voel je aan een licht magnetische klik als je deze helemaal open draait. De hardware is verchroomd koper. Bouwjaar 2006, serienummer DZ6294090.

    Deze gitaar had ik aan een goede vriend van mij uitgeleend, hij woont in Rotterdam in de buurt van Delfshaven. Maandagavond 13/2/'12 kwam hij thuis en toen was zijn huis overhoop gehaald, o.a. deze gitaar is toen gestolen. Zonder gigbag en zonder strap is er maandagavond/-nacht dus iemand over straat gegaan met deze gitaar en een kussenloop vol andere spullen.

    Uiteraard wil ik deze gitaar GRAAG terug, mocht je deze gitaar ergens hebben gezien neem dan even contact met mij op:
    mail: netoolv@gmail.com
    mobiel: +31641744508

    Deel dit bericht alstublieft!

    Bij voorbaat dank,
    Patrick

    ----------------------------------

    STOLEN: '06 FENDER TELECASTER DZ6294090
    Photos: http://www.facebook.com/media/set/?s...3&l=5b3a0a500b

    American Deluxe Telecaster. Bound top with a ducktape covered dent and a contoured belly just like you see on regular stratocasters. It also has an All Access Neckjoint and staggered locking tuners. The letters "SCN" (Samarium Cobalt Noiseless) are written on the pickups and the volume knob houses an extra (S1) switch. The tone knob is true bypass, when turned fully open you can feel this by a subtle magnetic click. All hardware is chromed up copper. Built in 2006, serialnumber DZ6294090.

    I really want this guitar back so if you know the whereabouts of this precious instrument, contact me:
    mail: netoolv@gmail.com
    mobile: +31641744508

    Please share this message!

    Thank you,
    Patrick

    ----------------------------------

    ROUBADO: '06 Fender Telecaster DZ6294090
    Imagens: http://www.facebook.com/media/set/?s...3&l=5b3a0a500b

    American Deluxe Telecaster com um dente no vínculo que desde aquele dia fita adesiva sobre. Na parte traseira o corpo está contorno como uma stratocaster, o pescoço tem um entalhe. Ele tem sintonizadores de bloqueio. As letras "SCN" (Samarium Cobalt Noiseless) estão escrito sobre os pickups e o volume tem uma opção adicional (botão S1). O botão de tom é true bypass, você sente um fecho magnético quando você ligá-lo completamente. O hardware é latão cromado. Ano 2006, serial DZ6294090.

    Se você viu esta guitarra em qualquer lugar, por favor contacte-me:
    e-mail: netoolv@gmail.com
    celular: +31641744508

    Por favor enviar este mensagem para pessoal!

    Obrigado,
    Patrick
    Laatst gewijzigd door Predator; 15 februari 2012 om 13:45
    "Music is the language of the heart, the sound of the soul. The more we understand it, the deeper the listening experience becomes." - Joe Satriani.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    7.314

    Standaard

    Waar en hoe is de gitaar gestolen?

    Wel vervelend!

    Helaas gebeurd dit laatste tijd erg vaak!
    Toooooooooooooooone!!!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 november 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    503

    Exclamation

    Hoi Lindstrom,

    Het gebeurt inderdaad heel vaak de laatste tijd. Deze gitaar had ik aan een goede vriend van mij uitgeleend, hij woont in Rotterdam in de buurt van Delfshaven. Maandagavond 13/2/'12 kwam hij thuis en toen was zijn huis overhoop gehaald, o.a. deze gitaar is toen gestolen. Zonder gigbag en zonder strap is er maandagavond/-nacht dus iemand over straat gegaan met deze gitaar en een kussenloop vol andere spullen.

    Patrick
    "Music is the language of the heart, the sound of the soul. The more we understand it, the deeper the listening experience becomes." - Joe Satriani.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.490

    Standaard

    Damn... Dat verhaal van die kussensloop is bekend.. Betekent dat het jongens zijn die dit vaker doen.. Ik kom het vaak tegen in mn werk dat er een kussensloop weg is.. Neemt niet weg dat een gitaar niet in een kussensloop past..
    Hou de veilingsites in de gaten en kijk eens bij de bekendere pandjeswinkels in Rotjeknor..
    altijd kut dit soort dingen..
    Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Wireman, kussensloop of dekbedovertrek wordt inderdaad heel vaak gebruikt. Dat zijn de "mooie tassen" die een inbreker bij iemand thuis vind. En bekende junk die met een lege grote sporttas op pad gaat valt op. Met zijn eigen beddegoed op straat valt ook op. Ik heb het helaas ook al meerdere malen meegemaakt. Heel erg kut.
    147-c Guitars

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 november 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    503

    Standaard

    Het komt de laatste tijd sowieso te vaak voor, pas sinds een maand of wat staat Facebook ook vol met gestolen gitaren. Doodzonde dat hier zo weinig aan word gedaan!!! Houd dit ookal acht ik de kans erg klein dat de Tele zich nog in R'dam bevind graag in de gaten voor mij mede-Rotterdammers! Heb er al veel werk aan gehad dit bericht op straat te verspreiden.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 november 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    503

    Standaard

    Hij is weer terecht!
    "Music is the language of the heart, the sound of the soul. The more we understand it, the deeper the listening experience becomes." - Joe Satriani.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Predator Bekijk bericht
    Hij is weer terecht!
    Gefeliciteerd! Niet al te beschadigd, hoop ik?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 november 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    503

    Standaard

    Met een beetje meer karakter, dat wel...

    Werd vanmiddag gebeld door iemand die ik niet kon plaatsen maar mij wel bij mijn naam noemde, vertelde vol trots dat hij een Telecaster had gekocht. Dacht op dat moment dat het misschien een oud leerling was die dat graag kwijt wilde, dus ik vroeg wat voor Tele waarop hij droog "de jouwe" antwoordde.

    Met hem afgesproken bij Feedback waar hij toevallig toch langs moest en heb hem graag gegeven wat hij ervoor heeft betaald. Aardige kerel die al 5 maanden lang met een knoop in zijn maag liep. Zijn baas vroeg hem vandaag hoeveel gitaren hij heeft waarna hij uitlegde niet op deze Tele te kunnen spelen omdat hij gestolen bleek te zijn. Het serienummer staat overal online. Zijn baas vroeg hem hoe hij zich zou voelen als zijn gitaar weg zou zijn, the rest is history.
    "Music is the language of the heart, the sound of the soul. The more we understand it, the deeper the listening experience becomes." - Joe Satriani.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 november 2011
    Locatie
    Backcorner
    Berichten
    846

    Standaard

    Wat een verhaal weer. Mooi dat je hem terug hebt.
    Laatst gewijzigd door Martin_; 13 september 2013 om 22:44

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top