Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: ff voorstellen

  1. #1

    Post ff voorstellen

    ik ben richard ben 29 jaar en woon in tiel.
    in 2006 ben ik begonnen met gitaar spelen op een oud kwantum gitaartje van zolder een half jaar lang heb ik gedacht dat ik totaal geen talent had, maar toen speelde ik op een gitaar van een kennis ok het was niet van wereldklasse maar het ging gelijk een stuk beter.kort daarna heb ik mijn eerste gitaar gekocht een fender DG22S SB hier heb ik fanatiek op gespeeld tot 2009 door alle drukte heen is de hobby in de koelkast gegaan.
    nu sinds een half jaartje weer opgepakt en plezier weer helemaal terug gevonden in het gitaar spelen.
    alleen wil ik nu ook electrisch gitaar gaan spelen en na wat zoeken op het internet over wat de juiste keus is en waar je op moet letten kwam ik er gelukkig achter dat ik niet de enige ben die met deze vragen zit en liever gister dan morgen zijn gitaar wil kopen. maar financieel moet ik nog ff paar maandjes wachten maar gelukkig heb ik nog genoeg dingen uit tezoeken en mogelijk nog wel wat tips van jullie nodig als ik met vragen blijf zitten. kwa muziek stijl ben ik eigenlijk veelste breed maar voornamelijk toch wel rock/pop.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2011
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    993

    Standaard

    Welkom op het forum Richard.
    VRIJHEID STERFT NIET

  3. #3

    Standaard

    hoi Flipje, welkom op dit mooie forum! En succes met het zoeken naar een goede gitaar!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top