Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2007
    Locatie
    hengelo
    Berichten
    238

    Standaard Gitaarnet mixtape project!

    Ok, ik ben een newjack. Geen idee of dit al eens gedaan is. Maakt ook niet uit! Zijn er mensen hier down met een Gitaarnet mixtape ruil-opstuur ding?

    Dit is het idee: mixtapes maken is leuk en mixtapes krijgen is ook leuk. Iedereen maakt een mixtape / mixcd / mixmp3 / mixwatdanook met zijn of haar favo bands of artiesten of met een thema of wat je kunt verzinnen en stuurt die naar een andere forummer die meedoet. Zo maakt iedereen een mixtape en krijgt iedereen er ook een! En je weet niet wat erop staat tot je m hebt!

    Is hier uberhaupt animo voor? Ik wil het regelwerk zodat iedereen een mixtape krijgt zonder te weten van wie wel op me nemen. Dus wie doet er mee?

  2. #2
    Moderator
    Geregistreerd
    30 juli 2010
    Locatie
    Rotterdam-Zuid
    Berichten
    10.444

    Standaard

    Leuk plan, maar ik verplaats het naar Sounds, daar komen dit soort ideeën meer langs.

    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.


    Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Met de dreiging van SOPA, PIPA en ACTA kun je dan zomaar opgepakt worden en zonder proces aan de USA uitgeleverd worden om voor de rest van je leven weg te kwijnen in een overbevolkte gevangenis. Per nummer staat er in de USA een boete van $150.000 op, maakt niet uit hoe vaak je het gedeeld hebt. Oja: je moet zelf je onschuld bewijzen, je bent dus schuldig totdat het tegendeel bewezen is.

    Ik zou het niet aan durven in deze tijden...

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Almere
    Berichten
    406

    Picker

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Met de dreiging van SOPA, PIPA en ACTA kun je dan zomaar opgepakt worden en zonder proces aan de USA uitgeleverd worden om voor de rest van je leven weg te kwijnen in een overbevolkte gevangenis. Per nummer staat er in de USA een boete van $150.000 op, maakt niet uit hoe vaak je het gedeeld hebt. Oja: je moet zelf je onschuld bewijzen, je bent dus schuldig totdat het tegendeel bewezen is.

    Ik zou het niet aan durven in deze tijden...
    Gelukkig wil Nederland niet meer met deze wet werken.
    Al komt er wel een andere wet (waarschijnlijk).
    Alleen moet je hopen niet uitgeleverd te worden aan the US of A

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.791

    Standaard

    een mixtape van eigen materiaal?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top