Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 39
  1. #11
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Mijn Charvel die had altijd perfecte actie, maar merkte vorige week toen ik hem weer voor het eerst na lang pakte dat de hals ook ineens hol stond. Hij speelt ook helemaal niet meer zo lekker. Bizar is dat. Ik ben inmiddels de Peavey PXD Vicious erg gewend, dus een Strat voelt ook heel raar aan als ik er staand mee moet spelen. Overigens kan ik je de Peavey PXD serie van harte aanraden. Vooral de I serie met de Peavey Active VFL pickups zijn erg fijn. Ben niet zo van actief en al helemaal niet van EMG, maar die VFL's zijn echt heeeerlijk.

    Ik zal even een printje maken van je spullen en de kenmerken erbij noteren. Mocht ik, of mijn collega's wat zien of horen in de winkel ben jij de eerste die het hoort! Je kan ook de winkels bij jou in de buurt benaderen hiermee. Doen ze nooit moeilijk over.

  2. #12
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Ik zie net van een account manager van de zaak op Facebook een bericht van je spullen langs komen met de melding dat ze gestolen zijn. Ik heb hem ook op de pagina van de winkel geplaatst inmiddels.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.967

    Standaard

    Zag hem ook langskomen op facebook. Heb hem geshared en hoop dat je het spul terug gaat vinden!
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 februari 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.634

    Standaard

    Top........
    4 Sale:
    Marshall 1960a 4x12

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Ik zag je versterker topic, dus even gezocht naar dit topic. Bizar! Echt balen is dat zeg!
    Wat zou zoiets nou opbrengen bij een heler o.i.d.? Paar honderd Euro's vermoed ik?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedBuell Bekijk bericht
    ....
    De Boss CE-2 is natuurlijk geen gangbare chorus, black label en made in japan. Was ik ook wel aan gehecht doordat het een verjaardag cadeau was.
    Die zijn toch regelmatig te koop?
    Ik heb er één gehad met een groene sticker, de wat latere versie dacht ik.
    Het schijnt dat er onderling verdomd weinig verschil zit in sound, ook i.v.m. de Koreaanse variant, dus zo'n CE-2 kun je voor ca. 6 tientjes wel weer scoren lijkt me.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 februari 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.634

    Standaard

    OP een of andere manier zijn die black label MIJ's behoorlijk wat waard op E Bay. Het gaat om van wie ik de CE-2 gekregen heb uiteraard. Opzich is een andere chorus ook goed of zelfs beter want deze had behoorlijk wat tonesuck...
    4 Sale:
    Marshall 1960a 4x12

  7. #17
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Je advertentie op Facebook is volgens mij viral aan het gaan. Ik zie hem echt van alle kanten langs komen. Vandaag nog op de pagina van DrNo effects uit Eindhoven!

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 februari 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.634

    Standaard

    Een geluidsman van de Kade zou hem even rond "spammen" voor me, blijkbaar heeft hij zijn werk goed gedaan
    4 Sale:
    Marshall 1960a 4x12

  9. #19
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Hij is inmiddels zelfs door wat werknemers van Peavey geshared. Ik vind dit wel bijzonder weer. Hopen dat het helpt!

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 februari 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.634

    Standaard

    Peavey medewerkers hebben hem geshared..? tòòòòòòòòòp
    4 Sale:
    Marshall 1960a 4x12

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top