Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 22 van 72 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 t/m 220 van 717
  1. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Het enige wat ik (min of meer bewust) gemist heb is de Pedal pro voor de Custom Audio OD100 te testen, maar ik heb me graag opgeofferd zodat Max en met name Peter lekker konden experimenteren e.d. Peter moest per slot van rekening uit f*cking A'Dam naar the almighty Salland! komen.

    Theo, mooie veranda!
    Als jullie de pp nog eens heel uitgebreid gaan testen wil ik eigenlijk best weer graag van de partij zijn. Want eigenlijk hebben we alleen nog maar een soort overview gedaan en was er helemaal geen tijd voor het diepe. Ik kom gerust weer aanrijden, zeker nu ik de weg ken en heb mogen ruiken aan het sallandse.

    En idd een mooie veranda Theo!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  2. #212

    Standaard

    Dat is misschien wel een leuk idee, een in depth review vanuit het gitaarnet forum. Ik stel graag mijn studio en VR Pedalpro opnieuw ter beschikking om dit nog een keertje te doen. Misschien dat Tristan (en eventueel anderen die inmiddels ook geinteresseerd zijn) er ook bij kan zijn.

  3. #213

    Standaard

    Ok dan, hou me op de hoogte als er wat gebeurt!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  4. #214
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Lijkt me ook leuk.
    Waarschijnlijk ga ik voor die tijd al eens langs in Den Haag en misschien heb ik dan zelf ook al wel een PedalPro, wie weet.
    Een aantal dingen wat betreft functionaliteit (zeker in verband met de Pedalino) zijn mij nog niet helemaal duidelijk en de sound heeft me ook nog niet helemaal weten te overtuigen (het lijkt allemaal toch een beetje aan de nette/klinische kant te zijn zoals bijvoorbeeld die Diamond pedalen), maar de praktijk moet het allemaal uitwijzen natuurlijk.

  5. #215
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Bij deze het 4e filmpje van de meeting, waarin Peter laat zien en horen hoe goed de(/een) delay v.d. PedalPro kan klinken.
    Ik ben erg onder de indruk van zowel het spel van Peter, maar zeker ook de sound van de PedalPro, welke rechtsreeks op een Ernst Fliek poweramp en 2x2x2 Paul Lenders cabs (welke speakers Theo?) was aangesloten:

    Af en toe clipt de ingebouwde microfoon v.d. camera, maar dat valt nog mee.
    Als ik de ingebouwde attenuator van de camera had gebruikt, was de geluidskwaliteit minder geweest denk ik.

    Van de rest van de filmpjes ga ik t.z.t. een compilatie van maken.

    @Theo, je inbox zit vol, en ik kon je dus geen PM sturen.


  6. #216

    Standaard

    Bedankt voor het compliment Henri maar ik leg toch echt maar wat akkoorden neer, wat het zo mooi maakt is de pedal pro! Wat klinkt dat ding toch goed he, en dan hoor je op die video alleen delay. Maar ook de paul lenders cabs en de fliek eindbak mogen niet vergeten worden, dat is natuurlijk ook opperste kwaliteit.

    Als de volgende sessie er van komt zou ik de pp behalve met de caa met één maal 2x12 zeker ook met de groove tubes met die ene 12 incher willen horen.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  7. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Bedankt voor het compliment Henri maar ik leg toch echt maar wat akkoorden neer, wat het zo mooi maakt is de pedal pro! Wat klinkt dat ding toch goed he, en dan hoor je op die video alleen delay. Maar ook de paul lenders cabs en de fliek eindbak mogen niet vergeten worden, dat is natuurlijk ook opperste kwaliteit.

    Als de volgende sessie er van komt zou ik de pp behalve met de caa met één maal 2x12 zeker ook met de groove tubes met die ene 12 incher willen horen.
    Klinkt lekker dat filmpje! Ik moet thuis ook maar eens wat sounds gaan opnemen binnenkort, die in de officiële videos nog niet aan bod zijn gekomen.
    Hier een foto van mijn laatste gig (Scheldejazz), met de PedalPro. Dit weekend speel ik in Leiden en Voorschoten en dan neem ik 'm ook mee...
    Rogier

  8. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Ik ben erg onder de indruk van zowel het spel van Peter, maar zeker ook de sound van de PedalPro, welke rechtsreeks op een Ernst Fliek poweramp en 2x2x2 Paul Lenders cabs (welke speakers Theo?) was aangesloten
    De Paul Lenders is een Clubcab met een Eminence Delta-Pro en Governor V12 combinatie.

    Als we nog een keertje een detail sessie willen houden is het denk ik wel handig om eerst een draaiboekje te maken wat jullie allemaal willen gaan uitproberen. Wat ook wel helpt is de handleiding van tevoren eens goed te bestuderen. Ik hoor wel wanneer er ideeën zijn dan verzamel ik ze en daarna prikken we een nieuwe datum (misschien ook een keertje overdag zodat er wat meer tijd is?).
    Laatst gewijzigd door tnijland; 13 juni 2012 om 21:55

  9. #219

    Standaard

    Goed idee Theo, ik heb je al wat gepm'd.

    @Rogier: leuke foto, wat voor linkshandige single cut away staat daar eigenlijk naast je?

    En vooral, hoe bevalt de pedalino in gebruik en hoe werk je ermee, basispresets/cc's/hoe schakel je de wah in-uit/wat zit er onder het expressiepedaal/enz... ?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  10. #220

    Standaard My contact information:

    Hi everybody,
    if you would like to know more about Vintage Revolution and have a personal contact with the builder
    here are my coordinates:

    http://www.facebook.com/pages/Vintag...03517349744612
    http://www.facebook.com/mdeiulis
    max@vintage-revolution.com

    Please help me to spread the news about us.
    Thanks for everything,
    Max
    Laatst gewijzigd door massi1234; 14 juni 2012 om 14:34

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top