Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 12 van 72 EersteEerste ... 210111213142262 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 717
  1. #111
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Nee, ik heb Willem en Gerben niet uitgenodigd, mag jij doen.

  2. #112
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Beetje flauw van mij. Theo, ik heb ze een mailtje gestuurd.

  3. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tnijland Bekijk bericht
    Het mag dan wel een multi-fx heten, ik heb overigens na vandaag al wel in gaten dat de individuele effecten domineren in deze unit. Over the top effecten zoals de Axe-Fx zul je niet echt aantreffen ondanks de vele routing mogelijkheden. Er worden meestal zo'n 1 tot max. 3 effecten gecombineerd. Het zijn dus voornamelijk redelijk praktische gebruikers presets die worden aangeboden.
    Hoi Tnijland,

    ik heb dezelfde ervaring. Ik heb wat optredens staan de komende weken en ik ga voor het eerst de PedalPro gebruiken ipv mijn pedalboard. Dus ik ben aan het programmeren gegaan. Ik merk ook dat ik een aantal presets direct kan gebruiken, en meer dan 3 effecten tegelijk gebruik ik eigenlijk nooit live.
    Wat zijn je favoriete effecten tot nu toe in de Pedalpro?
    groet, Rogier

  4. #114

    Music

    @Henri: Mijn dank is groot

    Nou, het is nog wel een beetje zoeken. Ik neig zelf momenteel erg naar de modulatie delays en de phaser, panner en tremolo effecten.

    Ik heb mijn preamp nu in de pre-loop gezet en wil eigenlijk eerst weer een goed bruikbaar overdrive-delay preset met eventueel wat modulatie creeren voordat ik bezig ga met andere sounds. Verder heb ik een oude Lexicon reverb via MP gekocht om deze in de post loop te plaatsen. Nu is de Pedalpro prachtig stil maar nu wil ik vervolgens ook de rest van de set fluisterstil proberen te krijgen m.b.t. brom en ruis. Max had me ook een additioneel 220V filter meegenomen dus dat wordt mijn uitgangspunt.
    Laatst gewijzigd door tnijland; 21 mei 2012 om 19:50

  5. #115

    Standaard

    Het lijkt erop dat de gear meeting op vrijdag avond 8 Juni of op 22 Juni zou kunnen plaatsvinden. Laat maar horen wie er dan wel of niet kan (mag ook via PM). Ik kan eventueel ook mensen afhalen van het station in Raalte.

  6. #116

    Standaard

    Hi, ik heb ook wel interesse. Ze komen in mijn winkeltje te staan. En ik ben total effecten noob. Dus ik kan wel wat leren :-)
    Als je het niet erg vindt, dan neem ik ook wat eigen gitaren mee. Ik zou het wel leuk vinden om de mening hierover te horen van jullie gearfreaks ;-)

  7. #117

    Standaard

    Hallo Angelo,

    Je bent van harte welkom met alleen als kleine opmerking dat het geen verkoop of promotie gear meeting moet gaan worden. Het doel is om samen de Vintage Revolution PedalPro uit te proberen.

  8. #118

    Standaard

    Nee natuurlijk niet. Dat was ook niet mijn insteek! Sorry als je dat van mijn post zou afleiden. Ik wil gewoon graag leren over de Pedalpro. En horen hoe mensen er tegenaan kijken, vragen en opmerkingen horen. Vandaar....

  9. #119

    Standaard

    Ik kan beide dagen Theo dus mij kun je alvast boeken! Btw ik heb er ook liever geen extra gitaren bij. Niets ten nadele van Angelo, maar het leidt af van waar het om gaat.

    Btw Theo, hoe bevalt ie na de eerste paar dagen, ben je nog streeds lyrisch?
    Laatst gewijzigd door peter_heijnen; 24 mei 2012 om 08:21
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  10. #120
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Ik kan de 22e waarschijnlijk niet, maar de 8e vooralsnog wel.
    Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat extra gitaren mij in deze ook niet echt interesseren, als blijkt dat ik kan dan neem ik denk ik wel mijn eigen gitaar mee aangezien ik linkshandig ben.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top