Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1 van 72 1231151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 717
  1. #1

    Standaard Vintage Revolution - Pedal Pro

    Kwam toevallig op deze site terecht: http://www.vintage-revolution.com/home/

    Iemand bekend mee?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.089

    Standaard

    Nee, weet wel dat het een Nederlands product is.
    Op hugeracksinc.com is er een verhitte discussie over dit apparaat.
    Zoek 'm even op en je hebt een hoop leesvoer

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    PedalPro System (PedalPro + Pedalino Foot Controller) - SRP. €2100,00 (ex BTW)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bluegate Bekijk bericht
    Op hugeracksinc.com is er een verhitte discussie over dit apparaat.
    Zoek 'm even op en je hebt een hoop leesvoer
    Thnx! Gevonden.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Best vet. Wel vaag filmpje op de site. Die delaysound gaat hier toch echt van links naar rechts. Zie alleen maar één mic voor die combo staan. Hmmm...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chiel Bekijk bericht
    Best vet. Wel vaag filmpje op de site. Die delaysound gaat hier toch echt van links naar rechts. Zie alleen maar één mic voor die combo staan. Hmmm...
    Hoi Chiel,
    ik speel in dat filmpje. Voor dat laatste stukje met de delay hadden we buiten beeld een tweede combo staan, vandaar de stereo-sound.
    Anyway, deze maand gaan we weer de studio in om vier nieuwe filmpjes op te nemen.
    groetjes
    Rogier

  7. #7

    Standaard

    Leuk speelgoed. Maar met die prijs zit je aan de bovenkant van de markt en de meeste gitaristen met dat budget zijn vaak nogal picky als het aankomt op pedalen en gebruiken liever hun eigen specifieke pedalen, al dan niet in een switcher of op een high end gebufferd board.. En die footcontroller lijkt mij ook niet echt road ready. Ik zie me niet bij een energieke show op het podium ook nog eens pressure sensitive tapdancen
    maar misschien wel interessant als generiek apparaat in de studio voor als je net even dat effectje nodig hebt.

    0,02
    morris
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Is die footcontroller en/of Pedal Pro eigenlijk MIDI bestuurbaar? Lijkt me wel een dikke voorwaarde voor Midi-rackjes...

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris Bekijk bericht
    Leuk speelgoed. Maar met die prijs zit je aan de bovenkant van de markt en de meeste gitaristen met dat budget zijn vaak nogal picky als het aankomt op pedalen en gebruiken liever hun eigen specifieke pedalen, al dan niet in een switcher of op een high end gebufferd board.. En die footcontroller lijkt mij ook niet echt road ready. Ik zie me niet bij een energieke show op het podium ook nog eens pressure sensitive tapdancen
    maar misschien wel interessant als generiek apparaat in de studio voor als je net even dat effectje nodig hebt.

    0,02
    morris
    Die pressure sensitivity zie ik ook niet zo zitten. Double tap lijkt me heel handig (zit op sommige andere controllers) maar ik denk dat dit 'in the heat of battle' een stapje te ver gaat (ik heb nu soms al moeite om op het juiste moment banks en patches te wisselen).
    Verder ben ik het eens met Chiel: voor zo'n prijs zit ik liever niet vast aan effecten maar vul ik mijn keten aan met losse pedaaltjes.
    Tof concept maar ik heb m'n twijfels bij de marktwerking.

    Ik moet trouwens zeggen dat ik de sounds in de clips best goed vind klinken.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.089

    Standaard

    Ik heb een uitnodiging gehad om 'm te komen testen in hun showroom in Den Haag.

    Ben zelf niet opzoek naar nieuwe app. heb genoeg zooi om mij voorlopig de komende tijd te vermaken.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top