Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 36
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard HNTBGD: forumrelletje (strat content!)

    HNTBGD= happy new to be guitar day...

    Het gevaar van een ebaylink van een leuke gitaar posten op een forum is dat een forumlid ermee vandoor gaat. Wanneer de topicstarter in zo'n geval zegt: ik vind dit een ubervette gitaar, maar ziet die hals er niet wat maf uit, is dat OK, maar handen af, ik wil 'm kopen, is het 'forumbeleid' dat iedereen er vanaf blijft en input geeft. Wanneer de persoon in kwestie echter die exhonoratieclausule niet opneemt, moet die persoon niet gek opkijken als meer dan een dag na het openen van de thread met link de gitaar gekocht is door een forumlid (uit het buitenland, met dus een nadelig tijdverschil!).

    Goed, het seymourduncan-forumlid the Dali is het 'slachtoffer', en ik de 'loser'. Whatever, deze gitaar is van mij, voor 285 euro inclusief verzenden. Kaching!















    De headstock is SPUUGLELIJK. ik zal dag logo er ook gewoon afhalen, en de kop iets bijslijpen tot een wat schappelijker vorm (niet de banana, maar richting de explorer style). De pickups zijn invader/jb/jazz, brug is usa kahler, tuners schaller, toplock is schaller. Hals en body zijn warmoth (met de gotoh side adjuster als 'bewijs'). Ook hier weer een verkoper die niet wilde verzenden naar de USA, maar een paar toffe Amerikaanse vrienden helpen me uit de brand, als de verkoper echt moeilijk gaat doen.

    En ja, 285 euro was ECHT de prijs. Die knakker van het SD-forum zei 'leuke gitaar, wat vinden jullie, doen?', zonder de disclaimer dat hij 'm wilde hebben of op het punt stond het te kopen. Het laatste bericht was 'ik wil 'm!'. Acht a 9 uur later stond ie er nog steeds. En toen niet meer. helaas, pindakaas.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.490

    Standaard

    SHAAAAAWING!!!! (mits je inderdaad de 'eikel' van de stam oppoetst) Nice going!!

    DUssss... je gaat niet meer naar Trout?...
    Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 februari 2011
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Geinige gitaar.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2007
    Berichten
    1.028

    Standaard

    285 euro voor die tweedehands onderdelen is toch best veel? Want de gitaar zelf is niet om aan te gluren

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Locatie
    Planet KiXi
    Berichten
    3.668

    Standaard

    Alle onderdelen bij elkaar zijn al meer waard.
    Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.

    www.facebook.com/timosomers

    Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Dat logo maakt 'm extra lelijk, en de kop moet echt afgeslankt worden. Ik zit er aan te denken om de gaten te stoppen en er een zijblad aan te maken en 'm dan zo om te bouwen tot een gewone stratkop. alles is beter dan dit. De invader ga ik ook ombouwen. 2 van de 3 magneten gaan eruit en ik ga er andere polepieces inzetten, dan is ie al een stuk beter te pruimen. Ander slagplaatje, ander kleurtje (ik zit te denken aan uhm... roze/paarse tijgerprint als 't dan fout moet/mag). en een messing slagplaat voor 3 humbuckers. maar reken effe mee.

    hals: 200$
    body: 250$ (inclusief lak)
    brug: 200$
    invader: 80$
    jb: 60$
    jazz: 60$
    schallers: 80$
    rest: 50$
    totaal: 920$ (uit mijn hoofd).

    hij is wel wat worn, maar niet bewust gerelic'd, gewoon flink bespeeld. Ik denk dat ik dan een heel aardige deal heb

    @wireman: wie zegt dat ik niet ga? Ik moet 't m'n meissie nog vragen, kwam er niet aan toe, nogal rumoerige week gehad.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.490

    Standaard

    Kijk maar joh... Ik hoor het wel.. het was een plaagstootje.. We hebben nog een maand!
    Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2002
    Locatie
    friesland
    Berichten
    1.733

    Standaard

    Jemig de pemig Orph, je hebt niet alleen teveel geld maar ook teveel ruimte en een te lieve vriendin

    Lelijke kop idd. zelfbouw project? Merk nooit van gehoord. Zit wel een hoop dure hardware en elementen op. Valt best wat van te maken. Anders alle zooi eraf en als lijk verkopen.

    Ik moet ook weer eens aan het werk maar het vriest en geen verwarming in de keuken

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.264

    Standaard

    yuch ..... een Strat ....

    je was zo goed bezig

    anyway .... leuk brandhout als de kachel uitvalt.





  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    @frekie: had ik dat er niet bij gezet? stom van me! tis warmoth. warmoth hals en body... Ik heb vorig jaar een rek gemaakt waar ik nog ruimte heb voor 5 gitaren. Nu nog maar 3, haha. Dat komt mooi uit, want ik wil nog heel graag 2 carved top warmoth's en nog 1 crimson. (carved top 1: spruce op korina met canary neck, carved top 2: walnut op korina met bubinga neck, crimson: spalt beech op peer met een neckthru ebben hals snakewood toets). M'n EX is een ongelooflijk nare vrouw die mij niks gunt. Ze wil mijn huis niet verlaten ondanks dat zij het uitgemaakt heeft; het huis staat op mijn naam maar toch eigent zij zich alles toe. Mijn huidige vriendin is een schat van een meid die zelf bijzonder muzikaal is. Ik ga 't wel moeilijk krijgen met haar; waar moet ik naar kijken?! haar, of de gitaren?!

    @fnark: Ik denk dat ik er een tele-headstock van ga maken... iets voor jou? ghehe



    Ik verwacht de gitaar (gitaren, eigenlijk) pas eind februari

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top