Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19
  1. #11
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Gedeeltelijk off topic, maar heeft die zanger nou ineens jou uit de band gezet of wat?
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 oktober 2008
    Locatie
    whereever I lay my head
    Berichten
    6.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    Ahahahahaha

    Maar serieus: als je goed kunt zingen dan zou ik veel zingen, als je goed (interessant) kunt soleren doe je dat veel. Je hebt trouwens ook backing tracks met zang tegenwoordig:

    http://www.guitarbackingtrack.com/bts/AC_DC.htm
    Is dat dan niet eigenlijk een fronting track?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 juli 2010
    Locatie
    Stein, Limburg
    Berichten
    1.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Gedeeltelijk off topic, maar heeft die zanger nou ineens jou uit de band gezet of wat?
    ohja.. dat verhaal had ik nog niet op gitaarnet gezet
    eerst wilde ik de zanger eruit hebben, eigenlijk de 2e gitarist ook omdat hij ook absoluut niet kon zingen. maar de bassist wilde dat niet, dus moesten we van hem weer bij elkaar komen om te praten. dus na ongeveer 2 uur heb ik besloten dat ik eruit ga. lekker voor hun, want het repetitiegebouw regelde ik (daar konden we voor een optreden per jaar als vergoeding in), de optredens regelde ik, dat op op de locatie van het optreden al een hele PA staat als de rest aankwam regelde ik. dus nu zoeken ze zich het zelf maar uit

  4. #14
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Wil ik je toch van harte aanraden op zoek te gaan naar een andere band of er één op te starten. Een solocarrière....nèh.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 juli 2010
    Locatie
    Stein, Limburg
    Berichten
    1.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Wil ik je toch van harte aanraden op zoek te gaan naar een andere band of er één op te starten. Een solocarrière....nèh.
    tja, maar over 2 weken is al de voorronde. denk niet dat het me gaat lukken om nu nog bandleden te zoeken, een nummer met ze te schrijven en dan nog alles goed instuderen.
    dus er zal ooit nog wel eens een band komen, maar nu nog even niet.
    en trouwens, het nummer wat ik geschreven heb en welke ik vandaag aan het opnemen ben, is errug gaaf (al zeg ik het zelf, en ja, zodra ik het af heb laat ik het wel horen )

  6. #16

    Standaard

    'T klinkt alsof je beter maar af kan zeggen ipv snel iets verzinnen. Gaat hoogstwaarschijnlijk toch niet werken. Kan je beter een jaartje wachten en volgende keer meedoen met iets wat staat als een huis. Je kan maar 1 keer een eerste indruk maken (om maar even een cliché zinnetje erbij te halen...)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Dingen die ik opgenomen/geproduceerd heb: Soundcloud

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door N.D. Bekijk bericht
    'T klinkt alsof je beter maar af kan zeggen ipv snel iets verzinnen. Gaat hoogstwaarschijnlijk toch niet werken. Kan je beter een jaartje wachten en volgende keer meedoen met iets wat staat als een huis. Je kan maar 1 keer een eerste indruk maken (om maar even een cliché zinnetje erbij te halen...)
    + 100.

    Tegenwoordig lijkt het na alle talentenshows en Youtube-hypes normaal om met een wedstrijdje in het vooruitzicht gauw even een talent bij jezelf te "ontdekken" en dan ook nog eventjes te ontwikkelen. Waar je vroeger langzaam iets ontwikkelde en ermee naar voren trad wanneer je het gevoel had daaraan toe te zijn moet het nu andersom: er is een mogelijkheid om mee te doen en nu moet ik nog even iets in elkaar flansen. Sommigen menen zelfs nog even snel te moeten leren zingen De instantmaatschappij zeg maar. Ik als oude lul vind het natuurlijk niks maar ga vooral je gang.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    +1 (langzaam ontwikkelen =goed).

    Overigens.... mensen die slecht zingen kunnen na de tanden op elkaar te zetten een paar jaar later best samen zingen... Jammer dat jullie zo weinig geduld met elkaar hadden...
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Waar je vroeger langzaam iets ontwikkelde en ermee naar voren trad wanneer je het gevoel had daaraan toe te zijn moet het nu andersom: er is een mogelijkheid om mee te doen en nu moet ik nog even iets in elkaar flansen.
    Vooral dit ja, stond niet in mijn post maar dat is eigenlijk precies wat ik bedoelde.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Dingen die ik opgenomen/geproduceerd heb: Soundcloud

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top