Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 23 van 23
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2011
    Locatie
    Kollum, Friesland
    Berichten
    114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dvp Bekijk bericht
    Misschien moet je eens met je leraar praten als het te snel voor je gaat. Communicatie helpt meestal.

    Veel succes ermee.
    He DVP,

    De Rabbit is er al vandoor ! (zie zijn post van 1 feb.)

    @ RogerRabbit, heb je al een leuke, nieuwe leraar (of beter nog: lerares) gevonden ?
    "En ineens ging het grote licht aan"

  2. #22
    Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2010
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    40

    Standaard

    Zoals Pakie al zei, ik ben er inderdaad vandoor ;-)

    Om ook nog even terug te komen op de inbreng van enkele andere posters: behalve dat (in mijn ogen) het niveau te hoog was, ontbrak ook de "klik" met de leraar waardoor ik me ook gewoon niet op mijn gemak voelde.

    Ik heb nog geen nieuwe leraar/lerares gevonden. Ik kan natuurlijk nog eventjes vooruit met de stof van mijn vorige leraar (heb ik immers nog alles behalve onder de knie), maar ben wel zoekende. Na een tip heb ik een andere gitaarleraar wel al gemaild, maar deze zat helaas minstens tot september helemaal vol. Deze gitaarleraar deelt ook een andere passie van mij, nl. hardlopen. Dat schept dan toch al een beetje een band. Weet nu niet goed of ik heel actief verder moet zoeken of dat ik moet wachten tot hij tijd heeft.


    Om nog even antwoord te geven op GitaarlesvanKoen: ik wil zeker niet het podium op. Zou het gewoon leuk vinden om voor mezelf (en misschien eens hoogstens wat vrienden) te kunnen spelen. Dus gewoon muziek die je leuk vind kunnen spelen en wat meezingen.

    Misschien nog leuk om te melden, gisteren heb ik me ook nog een goedkope electrische gitaar aangeschaft (ik had alleen een western). Speelde al maanden met het idee maar twijfelde steeds of dat wel iets voor me is. Maar als je het niet probeert weet je het nooit hè. Ik moet zeggen, is wel effe erg wennen aan die smalle hals (wil nu nog wel eens een snaar onbewust raken).

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 augustus 2009
    Locatie
    Daar ergens
    Berichten
    130

    Standaard

    Fijn dat je eindelijk weg bent, stomme leraren kunnen je zin in gitaar spelen flink verknallen, maar nu ben je een ervaring rijker.
    You do not have to be old to be wise!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top