Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14

Discussie: Drop Tuning Pedaal

  1. #1

    Standaard Drop Tuning Pedaal

    Hallo,

    Ik zou graag een drop tuning pedaal aanschaffen, nu twijfel ik tussen een Whammy DT of een Morpheus Drop Tune Pedal, ik heb al een Whammy 4 anders verkoop ik hem en koop ik een Whammy DT, of ik hou hem en koop een Morpheus Drop Tune Pedal.

    Iemand ervaring met met 1 van deze pedalen of is er nog een ander pedaal die je aanraad.

    Mvg Jeroen

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2007
    Locatie
    Gat in de grond
    Berichten
    3.434

    Standaard

    Ik heb geen er geen ervaring mee maar de Morpheus lijkt mij echt een ideaal pedaal. Klinkt prima in filmpjes maar ik vind hem redelijk prijzig. Het is echter wel een uniek geval.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

  3. #3

    Standaard Drop Tuning Pedaal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace 1.15.19 Bekijk bericht
    Ik heb geen er geen ervaring mee maar de Morpheus lijkt mij echt een ideaal pedaal. Klinkt prima in filmpjes maar ik vind hem redelijk prijzig. Het is echter wel een uniek geval.
    Ja daarom dat ik twijfel tussen beide ik kan nog 120€ krijgen voor mijn Whammy 4 dan moet ik nog een 180€ bij leggen voor een Whammy DT of ik hou gewoon mijn whammy en koop een Morpheus dan is het 185€ op die 5€ gaat het niet komen.

    Maar ik heb ook veel zitten kijken op youtube en beide vindt ik ze goed, moeilijke keuze dus, maar alle reacties zijn welkom bedankt.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2010
    Locatie
    Tilburg, Noord-Brabant
    Berichten
    2.575

    Standaard

    Een Drop Tuning pedaal? Okay, even voor de zekerheid: