Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 2 van 11 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 101
  1. #11

    Standaard

    Dat nummer met Cee Lo Green is wat mij betreft nu echt geen verrijking voor haar oeuvre (en dan druk ik mij nog beleefd uit). Vind het een beetje "pathetisch", vol opgeklopte dramatiek die zij enkel met haar stem en een simpele begeleiding veel beter tot uiting kan brengen.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2003
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    2.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerth Bekijk bericht
    Dat nummer met Cee Lo Green is wat mij betreft nu echt geen verrijking voor haar oeuvre (en dan druk ik mij nog beleefd uit). Vind het een beetje "pathetisch", vol opgeklopte dramatiek die zij enkel met haar stem en een simpele begeleiding veel beter tot uiting kan brengen.
    Yep, vind ik ook. De hele plaat is fantastisch, maar dat nummer kan me niet echt bekoren... Maar het ging me ook eerder om de terechte internationale erkenning door een "grote" artiest.
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Schele Sue verdient het, om tezamen met Milow en Gotye in een betonnen bunker in een baan rond Pluto geschoten te worden...

    (dat fake stemmetje, dat verschrikkelijke gitaarspel (ze is nu goed, omdat ze een ijzersterke backingband heeft, die haar juist dwingt te spelen),... Brr, ik word er agressief van!)
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Schele Sue verdient het, om tezamen met Milow en Gotye in een betonnen bunker in een baan rond Pluto geschoten te worden...

    (dat fake stemmetje, dat verschrikkelijke gitaarspel (ze is nu goed, omdat ze een ijzersterke backingband heeft, die haar juist dwingt te spelen),... Brr, ik word er agressief van!)
    Gooi het eruit, hier kan alles, zelfs zonder agressief te worden !

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 september 2002
    Locatie
    Ouddorp aan Zee
    Berichten
    804

    Standaard

    Even los van de zangkwaliteiten van Selah Sue, die zijn tenslotte een kwestie van smaak, zij is beslist niet iemand die de klassieke gitaar gaat herwaarderen. Daarvoor is haar spel te beperkt, zeg maar gerust summier. Bovendien speelt ze niet op een klassieke gitaar, maar op een cross-over.

    Wie dan toch een herwaardering van de klassieke gitaar wil zien en horen zou eens moeten kijken naar Jose Gonzalez.

    http://www.youtube.com/watch?v=s4_4abCWw-w

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzz Bekijk bericht
    Even los van de zangkwaliteiten van Selah Sue, die zijn tenslotte een kwestie van smaak, zij is beslist niet iemand die de klassieke gitaar gaat herwaarderen. Daarvoor is haar spel te beperkt, zeg maar gerust summier. Bovendien speelt ze niet op een klassieke gitaar, maar op een cross-over.

    Wie dan toch een herwaardering van de klassieke gitaar wil zien en horen zou eens moeten kijken naar Jose Gonzalez.

    http://www.youtube.com/watch?v=s4_4abCWw-w
    Volledig akkoord met jouw post, ik vond het woord "herwaarderen" al een beetje verkeerd gekozen... ik bedoelde vooral dat het in deze genres niet altijd een steelstring moet zijn; ik wou haar zeker niet vergelijken met de "echte" meesters van de klassieke gitaar.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 september 2002
    Locatie
    Ouddorp aan Zee
    Berichten
    804

    Standaard

    Als je bedoelt dat de nylonsnaar in het algemeen is ondergewaardeerd in de niet klassieke muziek, dan moet ik je gelijk geven. En ja, daar mag best verandering in komen van mij.

  8. #18

    Standaard

    Ik weet nog wel dat ik haar voor het eerst zag bij DWDD, die hebben er sowieso een handje van om de meest vreselijke muziek aan de man te brengen. Maar goed, erg lang trok ik het niet om naar die gnoom te kijken en dan die tergend lelijke geknepen aanstellerige zang erbij te horen. Wat een troep, vreselijke rotzooi van de bovenste plank.

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Schele Sue verdient het, om tezamen met Milow en Gotye in een betonnen bunker in een baan rond Pluto geschoten te worden...

    (dat fake stemmetje, dat verschrikkelijke gitaarspel (ze is nu goed, omdat ze een ijzersterke backingband heeft, die haar juist dwingt te spelen),... Brr, ik word er agressief van!)
    +135685780

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Schele Sue verdient het, om tezamen met Milow en Gotye in een betonnen bunker in een baan rond Pluto geschoten te worden...

    (dat fake stemmetje, dat verschrikkelijke gitaarspel (ze is nu goed, omdat ze een ijzersterke backingband heeft, die haar juist dwingt te spelen),... Brr, ik word er agressief van!)
    bwaa, nuance hé
    ik hoor ze ook alledrie niet graag maar respect voor doorzettingsvermogen dat ze alledrie aan de dag leggen, er zijn eigen songs die best okee zijn. En selah sue: haar backing band is idd waanzinnig goed.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top