Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1

    Music The Lo Lands | 2012 (video)

    Naar aanleiding van mijn laatste nummer een video erbij gemaakt waarbij op mijn werk gebruik gemaakt van een green screen en Adobe After Effects. Ik steek vanaf 1:50 de straat over om vervolgens bijna aangereden te worden door een tegemoedkomende auto


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.030

    Music

    Deze beelden passen qua sfeer perfect bij jouw muziek, of andersom natuurlijk Grappig hoe je in de camera kijkt

  3. #3

    Standaard

    Hi
    Zo, wat is dit knap gedaan! Echt AV in zijn fraaiste vorm. En Han S had natuurlijk weer gelijk met zijn opmerking over jouw opname technische skills.

    Persoonlijk ben ik een liedjes man, liedje met een kop en staart en liefst ook zang. En het rare is dat jouw liedjes er een beetje om smeken. Ik blijf als het ware wachten tot de zang erin kickt. Waarschijnlijk omdat het zich er zo mooi voor leent.

    Dit alles heeft meer met mij en mijn verwachtingspatroon te maken dan met jou en jouw muziek.
    Ik zou niet weten wat hieraan nog te verbeteren valt.

    Vanaf dit moment dreigt verveling, drank, drugs, lekkere maar o zo verkeerde mevrouwen.....
    Want wat moet je anders doen als je zo'n niveau van perfectie hebt bereikt?
    Ik ga gewoon er nog eens voor zitten.

    Vriendelijke groet, Gus

  4. #4
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.728

    Standaard

    Ja, dit is prachtig man, koel!

    Die bizarre accoorden ook, hardstikke goed, heel muzikaal.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  5. #5

    Standaard

    Dank allen voor de leuke reacties!

    We gaan vooruit en hoewel ook ik graag zang zou horen bij mijn nummers zal ik het voor nu echt zonder moeten doen. Dit nummer begon als een spontane take welke mij wat nieuwe inzichten gaf in gebruik van 'reverb vooraf' ipv achteraf middels plugins. De reverb van mijn Orange versterker geeft zoveel meer warmte en ruimtelijkheid die ik nog niet uit een plugin heb gehaald.

    Het filmpje is mijn eerste oefening met Adobe After Effects en hoewel mijn korte verschijning al een leuk stukje 'green screen acting' is kan het naar mijn mening nog wel beter De sfeer suits het nummer dus op dat vlak ben ik geslaagd. Het is vooral heel erg leuk en leerzaam om met muziek en bewegend beeld te werken wat voor mijn werk vaker gaat voorkomen.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Gewoon mooi.............. Lekker muziekje

  7. #7

    Standaard

    Nice!

    De muziek is echt geniaal, past ook perfect bij het filmpje.
    Wat voor werk doe je eigenlijk?
    Want dit is echt mooi gemaakt!

  8. #8

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BibixMusic Bekijk bericht
    Nice!

    De muziek is echt geniaal, past ook perfect bij het filmpje.
    Wat voor werk doe je eigenlijk?
    Want dit is echt mooi gemaakt!
    Hoi Bibi, dankjewel!! Ik ben van origine grafisch vormgever maar de laatste jaren zien we in ons bedrijf een verschuiving naar audio visueel, fotografie en websites. In beide disciplines ben ik me de laatste tijd aan het bijscholen. Ik heb nog wel een aardige weg te gaan maar leuk om te lezen dat jullie bij pas mijn eerste 'serieuze' filmpje al enthousiast zijn. Het grafisch oog en ideevorming is er al, nu nog even de technieken onder de knie krijgen

    @ benwave: dankjewel, kort en krachtig

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Lekker nummer en zoals ik al eens zei: je sound van je tokkel is zo lekker 'dik'. Gave clip man!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  10. #10

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stratman70 Bekijk bericht
    Lekker nummer en zoals ik al eens zei: je sound van je tokkel is zo lekker 'dik'. Gave clip man!
    Dankjewel Stratman uit 1970 mag ik aannemen :-) Dikke tokkel houden we er in!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top