Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13

Discussie: Mandoline vraag

  1. #11
    Junior Member
    Geregistreerd
    15 januari 2013
    Locatie
    Nieuw-weerdinge
    Berichten
    26

    Standaard

    Ik heb die ibanez en ik kan je vertellen dat die echt fantastisch is. Ik ben helemaal weg van het geluid. Ik heb hem vergeleken met duurdere mandolines, maar deze beviel mij toch beter. my 2 cents.
    Rowdy

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 oktober 2008
    Locatie
    Blue Ridge Mountains
    Berichten
    3.033

    ideetje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rowdy Prins Bekijk bericht
    Ik heb die ibanez en ik kan je vertellen dat die echt fantastisch is. Ik ben helemaal weg van het geluid. Ik heb hem vergeleken met duurdere mandolines, maar deze beviel mij toch beter. my 2 cents.
    Rowdy
    Ook hier: maak eens een opname dan hebben we vergelijkingsmateriaal.
    Als 'ie in de buurt komt van bijvoorbeeld deze http://www.youtube.com/watch?feature...eb2gPQ8#t=707s
    (even laten doorlopen tot de mandoline break, heb je zowel een idee over backup als solo), dan heb je iets bijzonders.
    Anders zal 'ie heus niet slecht zijn, maar 'there will be room for improvement'.
    Dit nummer zit trouwens vol met goed studiemateriaal. Voor dat het mij zo lukt zijn we zeker 150 jaar verder....
    Er groeit zelfs Bluegrass in mijn voortuin.

  3. #13
    Junior Member
    Geregistreerd
    15 januari 2013
    Locatie
    Nieuw-weerdinge
    Berichten
    26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RB-1 Bekijk bericht
    Ook hier: maak eens een opname dan hebben we vergelijkingsmateriaal.
    Als 'ie in de buurt komt van bijvoorbeeld deze http://www.youtube.com/watch?feature...eb2gPQ8#t=707s
    (even laten doorlopen tot de mandoline break, heb je zowel een idee over backup als solo), dan heb je iets bijzonders.
    Anders zal 'ie heus niet slecht zijn, maar 'there will be room for improvement'.
    Dit nummer zit trouwens vol met goed studiemateriaal. Voor dat het mij zo lukt zijn we zeker 150 jaar verder....
    Wat een gaaf filmpje! De ibanez van mij klinkt wat helderder dan die in dit filmpje (zal misschien ook komen omdat de meeste mandoline spelers dikke plectrums gebruiken en ik .60 :P ). Uiteraard komt er ook een deel smaak bij kijken. Ik zal eens kijken of ik tijd heb om een opname te maken binnenkort. Ik ben alleen nog niet zo fantastisch :P Het geluid is iig niet hetzelfde als die in dit filmpje. Niet beter of slechter, maar wel anders.
    Rowdy

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top