Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 18
  1. #1

    Standaard noem eens een ander instrument... wat te spelen?

    Hallo allemaal,

    ik speel inmiddels al weer een jaar of 3 à 4 gitaar, een jaar of twee piano en cagon... Ik ben bezig met mondharmonica maar ik ben beter om met mijn vingers een instrument te bespelen dan ergens in te moeten blazen...

    Toch ben ik op zoek naar een ander instrument a la bijvoorbeeld gayagum o.i.d. wat naast de andere instrumenten gewoon zorgt voor meer uitdaging in het maken van muziek!

    bugget is een 200 euro, mag eventueel tot een 250 uitgebreid worden maar niet meer en hoeft absoluut geen topkwaliteit te zijn ! Een basgitaar staat nog op 't lijstje maar die heb ik al te leen van een vriendin en zorgt neit echt voor een 'uniek' geluid !

    ik ben benieuwd!

    Zeiler!
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Locatie
    bodegraven
    Berichten
    125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeiler Bekijk bericht
    Hallo allemaal,

    ik speel inmiddels al weer een jaar of 3 à 4 gitaar, een jaar of twee piano en cagon... Ik ben bezig met mondharmonica maar ik ben beter om met mijn vingers een instrument te bespelen dan ergens in te moeten blazen...

    Toch ben ik op zoek naar een ander instrument a la bijvoorbeeld gayagum o.i.d. wat naast de andere instrumenten gewoon zorgt voor meer uitdaging in het maken van muziek!

    bugget is een 200 euro, mag eventueel tot een 250 uitgebreid worden maar niet meer en hoeft absoluut geen topkwaliteit te zijn ! Een basgitaar staat nog op 't lijstje maar die heb ik al te leen van een vriendin en zorgt neit echt voor een 'uniek' geluid !

    ik ben benieuwd!

    Zeiler!

    Viool !!