Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M Kactus Bekijk bericht
    Edit: En als ik op zoek zou zijn naar dat pedaaltje, en die zo ettelijke euro's minder zou kosten, dan zou ik het nog doen ook! Tenminste, als de hele bouw een beetje te ingewikkeld/tijdopslorpend zou zijn.
    90 dollar voor de hyperpak vind ik aan de prijs, laat staan voor de kit.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    De middelste is voor de LED
    Now i see.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2003
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    2.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    90 dollar voor de hyperpak vind ik aan de prijs, laat staan voor de kit.
    Geen idee wat zo'n Hyperpak moeten kosten, maar er zijn wel meer pedaaltjes aan de prijs die toch goed verkopen Los van de prijs zou het me niet veel uitmaken of het nu een kit is, of niet. Laat ik het anders zeggen: Als dit er was toen ik m'n SFT bij hen heb besteld, zou ik het waarschijnlijk nog gedaan hebben, ook. Het bespaart geld voor een halfuurtje werk.

    En ik vind het ook wel slim om zo de BYOC-klanten bij hen te houden. Natuurlijk win je hiermee niet de freestompboxers, maar dat lijkt me ook niet de bedoeling.
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

  4. #14

    Standaard

    Volgens mij heb ik een euro of 90 voor mijn hyperpak betaald, maw waar catalinbread het vroeger voor jou in mekaar draaide mag je het nu voor dezelfde prijs zelf doen.

    Ik vind dat prima verder, maar wilde wel je stelling 'als de pedalen zo goedkoper worden' toch graag even relativeren.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  5. #15

    Standaard

    Goeie en leuke marketing!
    LITTLE KIM & THE ALLEY APPLE 3:
    Bandcamp: http://littlekim.bandcamp.com/ FREE ALBUM DOWNLOAD!
    Facebook: http://www.facebook.com/pages/Little...3/103150647802
    Youtube: http://www.youtube.com/user/LittleKim1001

  6. #16
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Ik was me er niet van bewust dat andere kit-aanbieders de Hyper Pak aanboden (?) maar als ze zo de concurrentie aan willen gaan: ze doen maar. De Hyper Pak kostte ook iets van 100E nieuw. Aardig ding, maar niet bijzonder.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top