Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Standaard 2x12 cabinet met Celestion G12K85

    niet zeker of ik hier juist post maar zou niet weten waar anders... ik ben op zoek naar een cabinet om mijn pro junior een beetje gigwaardiger te maken, ik vraag me af of dit iets is.





    openback 2x12 cabinet met G12K85's speakers gewired op 8ohm mono, de speakers komen uit een Peavey 4x12, cab is van eigen makelij maar niet gemaakt door degene die hem verkoopt. hij wil upgraden naar iets anders en verkiest een 4x12. vraagprijs is 150 euro.

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    en getest ook





    complete rig:

    ibanez artcore -> pedalboard (tu3 bypassed, signal chain: ehx micro qtron -> fulldrive -> fuzz king -> phase 100 -> arion chorus) -> fender blues junior -> redcab 2x12

    ik ga hem zo ook op het podium gebruiken, met de 2x12 tilted back naast me. op die manier blaas ik mijn gitaargeluid in mijn oren en niet in het publiek - dat doet de PA wel voor me. normaal gezien heb ik ook nog een rekje achter me met een squier strat als spare of ander klankje.

    mensen die de bedenking maken dat het misschien handiger is om een kopje in plaats van een combo te gebruiken als versterker, hebben een punt. alleen: een kopje kost geld en een combo heb ik al niettemin: iemand voorstellen?

    mensen die de bedenking maken dat ik een 4x10 super reverb heb ingeruild voor een kleinere combo en nu toch even veel moet rondsleuren, hebben een punt. alleen: die 4x10 heb ik geruild tegen een andere set up die ik gebruik in een andere band.
    Laatst gewijzigd door jaguwar; 4 januari 2012 om 13:41 Reden: overbodige foto gedeletet

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top