Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 81 t/m 87 van 87
  1. #81
    Junior Member
    Geregistreerd
    7 april 2012
    Locatie
    In een boom
    Berichten
    12

    Standaard

    Wat gaaf dat het je weer helemaal is gelukt.

  2. #82
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    130

    Standaard

    net de hele thread gelezen, mooi verhaal!
    we gunnen die gitaar nu ineens alles

    maare... waar zijn de sea foam foto's die mis ik nog
    Ibanez Jem 7VWH (signed by Steve ) | Gibson Custom Slash Les Paul | Fender 60th commemorative Strat | ESP LTD EC1000VB | Marshall 6101 30th anniversary combo + 6912 cab | JCM1 Offset | JMP1h | JCM1h | DSL1h | white JVM1h | Full Pedaltrain2 | Yamaha FG-430A acoustic

  3. #83

    Standaard

    Foto's, natuurlijk!!! Heb een tijdje lopen prutsen met die sites waar je ze eerst op moet zetten, maar volgens mij ben ik er nu uit. Komen ze!





    Het weer in het hout heb ik er niet uit kunnen krijgen. Maar op zich mag dat ook wel, er zit tenslotte een verhaal aan. Als ik terugkijk naar de foto's van hoe 'ie was na de diefstal, snap ik bijna niet dat het gelukt is, haha!

    N.b. Locknut zit er ondertussen ook weer op en de snaren zijn ook beter vastgezet.
    Laatst gewijzigd door Japcaster; 5 februari 2015 om 09:26

  4. #84
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    nabij Antwerpen
    Berichten
    1.461

    Standaard

    Heel straf dat die terug leeft! En het ziet er nog goed uit ook!

    Knap hoor!

  5. #85
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    130

    Standaard

    ja echt gaaf hoor en hij mag nog wel beetje laten zien dat hij een zwaar leven heeft gehad!
    ik vind dat hout in de kop juist erg mooi, het is de tipje van sluier van het verhaal.

    goed einde dit verhaal! die gaat nooit meer weg!

    enne hoe speelt ie?
    objectief (zover je dat nog kunt zijn haha) speelt ie als een beest?
    of heeft hij nog wat littekens die je merkt in sound of feel?
    Ibanez Jem 7VWH (signed by Steve ) | Gibson Custom Slash Les Paul | Fender 60th commemorative Strat | ESP LTD EC1000VB | Marshall 6101 30th anniversary combo + 6912 cab | JCM1 Offset | JMP1h | JCM1h | DSL1h | white JVM1h | Full Pedaltrain2 | Yamaha FG-430A acoustic

  6. #86

    Standaard

    Thanks allen!

    Hmm, eerlijk? Ik ben ontzettend blij met hoe het gelukt is en deze gitaar gaat ook nooit meer weg, maar zo lekker als eerst speelt 'ie niet meer.

    Spelen kon ik nauwelijks (en ik ben nu net weer begonnen met het mezelf wat te leren), maar afstellen kon ik wel goed. Superlage actie, superhelder geluid, hij speelde heel erg licht, ondanks vrij dikke snaren.
    Nu krijg ik 'm bij lange na niet meer zo laag afgesteld als ik fijn vind spelen en de snaren blijven ratelen en rammelen. Mis ook een stukje sustain als ik me de oude klank nog goed herinner, al is (gelukkig!) die specifiek eigen klank wel gebleven.

    Kortom, ik zal er nog wel weer mee bezig moeten wil 'ie weer echt lekker spelen, maar vooralsnog heb ik even geen idee hoe, want ik weet niet waar het probleem ligt. Belangrijkste is echter dat ik in ieder geval weer kan spelen op m'n eigen gitaar.

  7. #87

    Standaard

    Wat een verhaal man,
    Blij dat het toch nog wat geworden is nu.
    P.S. heb je de oude snaren nog?, gaan als boter door het nekje van zoǹ hufter,

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top