Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 87
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 november 2008
    Locatie
    De hel (ook wel bekend als Den Haag)
    Berichten
    1.304

    Standaard

    Tja, ik ben er absoluut niet trots op wat ik heb gedaan, en met een paar man met honkbalknuppels één zo'n etterbak een pak slaag geven, beetpakken en hem voor het oog van z'n vriedjes in de achterbak van een auto proppen, daar is weinig heldhaftigs aan, dat kan ik je verzekeren, zeker als je allemaal een paar biertjes ophebt, dan durf je al snel een heleboel dingen die je normaal nooit zou doen.

    Het was zelfs zo simpel dat ik er nu, zo'n 8 a 9 jaar later nog van versteld sta hoe makkelijk en snel dat ging (dat soort gasten dat in groepjes rondhangt lijkt altijd heel stoer, maar als je er een uitpikt en dan te grazen neemt voor het oog van de rest, dan zijn ze ineens allemaal even schijterig hoor).

    Al met al niet iets dat ik graag nog eens zou doen, zeker gezien het feit dat een strafblad (want er nog eens zo goed vanaf komen, zeker in het huidige politieke klimaat, lijkt me onwaarschijnlijk) vrij zwaar weegt bij sollicitaties, en dat in de gevangenis zitten lang geen pretje is.
    Ik vind dan ook niet dat dit een aktie is waar ik respect voor verdien ofzo, al begrijp ik de reacties wel.
    All animals are equal, but some animals are more equal than others.
    -George Orwell's Animal Farm

  2. #12

    Standaard

    Nou ja, goed, de manier waarop is natuurlijk één ding, maar het feit dat iemand zijn nek durft uit te steken vind ik toch lovenswaardig. En ja, het kan asociaal zijn of dom of excessief, maar op zo'n moment ga je alleen maar voor gerechtigheid en dat is wel heel belangrijk en dat zag die rechter blijkbaar ook zo. Terecht vind ik. Maar je hebt gelijk, een strafblad draag je levenslang mee en dat is het niet waard.

  3. #13

    Standaard

    Okay, ik wil geweld ook zeker niet verheerlijken en natuurlijk hoort het niet zoals jij dat gedaan heb. Aan de andere kant zijn er ook veel inbrekers die er mee wegkomen dus laten we zeggen dat mensen zoals jij met deze acties de statistieken weer een zetje in de andere richting geven Hopelijk helpt dat potentiële inbrekers om op het goede pad te blijven.
    Laatst gewijzigd door Braindead; 3 januari 2012 om 01:00
    " Great minds think alike"

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Berichten
    2.116

    Standaard

    Sj*s*s, wat een vieze smerige etterbakken!
    Ik vind in zo'n geval geweld wél geoorloofd, ze moeten gewoon met hun smerige poten van andermans spullen afblijven!
    Ik zou die gozer gewoon even een beetje pijn terwijl hij ergens alleen zonder z'n vriendjes is...

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 maart 2003
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    6.987

    Standaard

    Ik zou niet voor mezelf instaan als ik oog in oog met een inbreker zou staan die m'n gitaren heeft gejat. M'n tv, laptop, iPad enzo mogen ze allemaal meenemen,daar geef ik niks om. maar persoonlijke sieraden en instrumenten met emotionele waarde? Ik zou ze aan gort meppen!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Locatie
    bodegraven
    Berichten
    125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ieme Bekijk bericht
    Ik zou niet voor mezelf instaan als ik oog in oog met een inbreker zou staan die m'n gitaren heeft gejat. M'n tv, laptop, iPad enzo mogen ze allemaal meenemen,daar geef ik niks om. maar persoonlijke sieraden en instrumenten met emotionele waarde? Ik zou ze aan gort meppen!
    Vindt ik ook!!
    GRIJP JE KANS : STRATOCASTER BODY ALDER, MAPLE/ROSEWOOD NECK, 2 WILKINSON HUMBUCKER ZEBRA, TUNERS, 3 SINGLE COIL PICKUPS( GEEN MERK) EN NOG WAT ONDERDELEN
    VOOR MAAR 100,00 Euro IK DOE HET WEG OMDAT HET MIJ ONTZETTEND IN DE WEG LIGT EN ER NIKS MEE DOET INTERESSE?? PM ME

  7. #17

    Standaard

    Jep, denk er ook zo over, maar helaas beveelt de realiteit soms andere gedragingen aan. Hoeveel moeite het ook kost je niet te laten verleiden tot 'taal' hun niveau, grrr...

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    7.314
    Toooooooooooooooone!!!

  9. #19

    Standaard

    Leuk bedacht, met die taalfouten enzo.

  10. #20

    Standaard *update*

    Gisteren kreeg ik een pm van iemand die mijn gitaar had gevonden in een oud-ijzerbak. Wilde 'm opknappen voor zijn dochter en tijdens zijn zoektocht op internet kwam hij middels het serienummer op dit forum en deze thread terecht. Hij heeft zich meteen aangemeld om mij een bericht te kunnen sturen. Zeldzaam goeie actie!

    Heb de Japstrat gisteren opgehaald en hoewel hij me al gewaarschuwd had, schrok ik toch van de toestand. Hij heeft zo te zien wekenlang buiten gelegen ergens in de struiken of in het water. Ofwel, de dader heeft 'm waarschijnlijk meteen na onze confrontatie weggeflikkerd. Alle lak is er af gebarsten, de toets is losgetrokken van de hals die helemaal uitgezet is, overal roest en zo kan ik nog wel even doorgaan.

    Het is echt ellendig om te zien. Na 25 jaar nog in nieuwstaat en nu binnen een paar weken dit. Vrees dat dit behoorlijk 'beyond repair' is.

    Nou ja, hij heeft er in ieder geval geen cent aan verdiend!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top