Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 87

Threaded View

  1. #1

    Standaard MIJ Fender Stratocaster weg na inbraak

    Oudejaarsnacht is met grof geweld mijn huis opengebroken en overhoop gehaald. Zat een paar honderd kilometer verderop toen de politie me belde.

    Onder de spullen die weg zijn is mijn zwarte Fender Stratocaster met witte 3ply slagplaat, twee single coils en een SD HotRail in de brugpositie. Hij heeft een flinke Kahler tremolo en bovenaan de hals zitten vier gaatjes waar ooit een locknut zat. Hij is 'Made in Japan' en het serienummer is E697849. Hij klinkt echt waanzinnig. Snaren zijn 0.10 D'Addario Nickelwounds. Onderste potmeter doet niet mee

    Lakwerk is onberispelijk, er zit alleen een klein deukje van nog geen een halve centimeter in diameter (heel oppervlakkig) als je met je vinger langs de bovenrand voelt als je de gitaar om hebt hangen.

    Elementen zijn spierwit, de knoppen zijn meer beige.

    Dezelfde dag nog werd 'ie hier in Amersfoort op internet aangeboden en ik heb een afspraak gemaakt. Bleek een straat verderop te zijn! Heb samen met de politie geprobeerd hem er in te laten tuinen, maar hij is ontsnapt...

    Ik heb hem nog achtervolgd toen ik hem ineens weer zag lopen, maar hij ging van huis naar flat etc. Telkens telefoontje aan zijn oor, bij iemand naar binnen en even later weer naar buiten met soms wel, soms geen tas met spullen. Echt een georganiseerd rotzooitje die lui hier in de buurt. Uiteindelijk ben ik hem kwijtgeraakt. Mocht hem niet pakken van de politie, dan hadden we namelijk niets, heel frustrerend. Het is een lange gast, metertje of twee van buitenlandse afkomst. Marokkaan of Turk kan ik nooit uit elkaar houden en excuus voor wie zich aangevallen voelt. Zo'n kort zwart 'toupetje' boven opgeschoren zijkanten en nek en een hele dikke wenkbrauw, bijna uit één stuk. Loopt slungelig en je denk in eerste instantie met een verstandelijk niet helemaal zuivere op de graat van doen te hebben als je 'm ziet lopen met zijn rare grote voeten.

    Dit zijn foto's van mijn gitaar



    En zo had hij 'm op internet staan



    Mocht iemand wat zien of horen, laat het me a.u.b. weten. Niet alleen om de gitaar terug te krijgen, maar vooral om die gasten op te pakken om diverse redenen die je wel kunt bedenken naast gerechtigheid.
    Laatst gewijzigd door Japcaster; 2 januari 2012 om 12:09

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top