Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 70

Discussie: Kerstkindjes: hngd!

  1. #61
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Oh my god, kan je echt niet lezen? Mening: OK. manier van uiten: kut. ergo: respectvol omgaan met het bouwwerk van iemand anders.

    dipshit.

  2. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    ook al vind je het niet mooi, behoort mijns inziens tot basis sociale vaardigheden.
    Hmm, die basis sociale vaardigheden ben je ook niet al te sterk in hoor Orph ;-)

    Over de gitaren:
    Van die paarse vind ik de voorkant niet zo mooi, quilted vind ik gewoon niet mooi. Maar die achterkant en vooral die hals zijn erg mooi. Van die andere vind ik vooral de voorkant mooi.

    Ik moet wel zeggen dat ik niet kan wennen aan 3 humbuckers. En gouden hardware vind ik niet mooi.

  3. #63
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Music

    Je kan niet alleen maar positieve, bemoedigende replies verwachten Orpheo. En er om vragen, da's naïef. Kijk, persoonlijk kan ik ze ook niet mooi vinden, maar ik reageer dan gewoon niet. Maar er zijn genoeg mensen die wél willen posten als ze iets niet waarderen. Dat mag, op een forum. Als de gitaren je aan het hart gaan en je kan er geen negatieve reacties van velen moet je ze niet op een forum als dit plaatsen.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  4. #64

    Standaard

    Ik had dit hele onderwerp gemist. Tof om te zien en te lezen!

    Het oorspronkelijke idee voor de bedrading vond ik geweldig, en ook een geweldig leuke puzzel. Eigenlijk zou ik het zelf eens moeten bouwen om te zien of die éne glitch dan wel of niet optreedt.

    Voor het overige ben ik ook een liefhebber van geschroefde halzen en 'grove' afwerkingen die het hout zoveel mogelijk laten zoals het is.
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

  5. #65
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    3.492

    Standaard

    http://i9.photobucket.com/albums/a61...o/ef5b7a54.jpg

    Coole planken Orph! Alleen nog even een paar fatsoenlijke schroefjes voor de halzen scoren...

  6. #66
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Je kan niet alleen maar positieve, bemoedigende replies verwachten Orpheo. En er om vragen, da's naïef. Kijk, persoonlijk kan ik ze ook niet mooi vinden, maar ik reageer dan gewoon niet. Maar er zijn genoeg mensen die wél willen posten als ze iets niet waarderen. Dat mag, op een forum. Als de gitaren je aan het hart gaan en je kan er geen negatieve reacties van velen moet je ze niet op een forum als dit plaatsen.
    het gaat niet om de negatieve reactie; dat is best. maar het kan met een tikkie meer respect/eerbied e.d. jij hebt 't bij mij erin geramd dat mijn mening niet de waarheid is, en dat ik dan moet zeggen 'ik vind xx niet mooi' ipv 'het is teringlelijk'.

    @aaron: tja de puzzel was leuk! maar het pakte niet handig uit, helaas

    ik heb de schroeven vervangen, en daarna de eerste terug gezet. gek genoeg levert 't meer sustain en tone op met die dikke parkers het kan in mn oren zitten, maar ik merkte duidelijk verschil...

  7. #67
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Ik vind juist die achterkant zo rauw erg mooi. Warmoth Les Paul Orpheo Faded

    Ik vind vooral de ''houtkleurige'' ( weet ff niet meer wat voor hout) mooi

  8. #68
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2010
    Locatie
    Tilburg, Noord-Brabant
    Berichten
    2.575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    'ik vind xx niet mooi' ipv 'het is teringlelijk'.
    Ik vind het teringlelijk?
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

  9. #69
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ik ben heulemaal niet van LP's, maar ik moet nu toch ook wel zeggen dat die achterkant van die paarse er vrij "goedkoop" uitziet
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  10. #70
    Member
    Geregistreerd
    6 januari 2012
    Locatie
    Almere
    Berichten
    58

    Thumbs up mooi gedaan

    hallo mooie gitaren heb je daar vervaardigt Ooit eens een stuk gelezen over een motor enig minpuntje was toen er zat geen klokje op. Dus comlimenten voor de bouwer dat hij zo goed is dat het missen van een klokje word beschouwt als een min puntje. Ik denk dat jij het ook zo moet zien met je gitaren Je hebt een mooi stukje werk af geleverd. om die schroefjes wat minder op te laten vallen zou je de plaatjes mischien wat dieper kunnen verzinken. Voor de rest respect voor je bouwwerk.

    Dan even een klein vraagje we hebben voor Valentino een Greg bennet RL-1 holow body gitaar gekocht. Daar mist de slag plaat weet je toevalig een adres waar je zo iets kan bestellen.

    Groeten Dick
    Mijn Gitaren zijn een Ibanez GRX70 , Samick lespaul artist edition, Samick: Royale RL-1 Greg Bennett . Mijn versterker is een Line 6 IV 30 watt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top