Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juni 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.727

    Standaard

    Ik heb een tijdje een Mig 60 gehad, heb deze helaas nooit goed op volume kunnen proberen, maar het klonk prima. Heb nu een Sovtek tube midget 50H(met mastervolume, en sie sig.) en die is erg gaaf, maar klinkt naar mn mening ook iets meer mesa achtig, is iets donkerder dan de Mig 60. Maar wel altijd plezier mee gehad, wil nu wat downsizen vandaar dat ik hem weg doe.
    gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2007
    Locatie
    hengelo
    Berichten
    238

    Standaard

    Ik speel in mijn band op een Mig-100. Heerlijke versterker als je het mij vraagt. Lekker no-nonsense enkelkanaals monster. Cleans zijn prima en als je m wat verder open draait scheurt ie flink. Wel wat aan de donkere kant, maar ik hou wel van een donkere sound. Ik zie die Mig niet zo snel meer weggaan. Wat mij betreft het geld zeker waard en echt niet alleen leuk als je weinig te besteden hebt.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 november 2008
    Locatie
    In d'n Achterhoek
    Berichten
    2.802

    Standaard

    Hey Toddzilla, heb jullie nog zien spelen in het bastion. Gebruikte je hem toen ook al?
    Kan het me niet meer herinneren, wel dat de gitaar partijen dik inorde waren
    "Till I Cadillac"

    Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2010
    Locatie
    Neede (Ergens in niemandsland)
    Berichten
    3.569

    Standaard

    Dat was wel vet ja :-D

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2007
    Locatie
    hengelo
    Berichten
    238

    Standaard

    Hee thanks man! In het Bastion speelde ik nog op mijn Marshall. De Sovtek heb ik van de zomer pas gekocht en nog niet zo veel shows op gespeeld omdat het was rustig was met de band tussen september en januari. Zal de komende tijd wel weer wat drukker worden

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top