Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 81 t/m 83 van 83
  1. #81

    Standaard

    Hoi jongens, ik ben inderdaad al veel te lang niet meer online geweest. Sorry daarvoor!

    Ik heb geen trussrod in de hals gemaakt omdat ik dat te moeilijk vond. Na het bekijken van verschillende bouwprojecten heb ik dat maar afgeslagen, omdat ik niet het goede gereedschap heb was ik bang dat het zou mislukken.

    De gitaar speelt nog steeds aardig, na ruim twee jaar met gespannen snaren (0.10 en geen drop C tuning!). Ik moet wel zeggen dat als ik een trussrod had, ik hem nu wel bij had willen stellen. Misschien dat ik er ooit nog eentje in maak. Gewoon op de manier zoals ie in mijn Fender Telecasterhals zit (aan de achterkant).

    Wordt vervolgd...
    Laatst gewijzigd door damiano; 6 mei 2014 om 22:47
    Er zijn vele manieren om de gitaar te bespelen, er is echter maar één goede manier!

  2. #82

    Standaard

    En, heb je de gitasr nou eigenlijk gelakt?

  3. #83

    Standaard

    Nee, ik heb de gitaar niet gelakt. Ga ik ook niet doen; ik wil hem oliën. Dit heb ik tot op heden nog niet gedaan omdat ik twijfel over de hals. Ga ik er een trussrod in maken en op welke manier? Ik heb er op dit moment geen tijd voor. Misschien in de zomervakantie...

    David, ik las dat jij volgend jaar ook een gitaar gaat bouwen voor je profielwerkstuk. Leuk! Ik wil je alvast veel plezier en succes toewensen!
    Er zijn vele manieren om de gitaar te bespelen, er is echter maar één goede manier!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top