Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 64 1231151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 635
  1. #1

    Standaard Mooiste gitaar van GitaarNet 2011!

    Hallo iedereen!

    Eindelijk!
    Hier zijn we weer. Na enkele pm'ers en het (her)opstarten van enkele topics kunnen we gerust concluderen dat het enthousiasme groot genoeg is om er een nieuwe editie tegen te smijten: die van 2011

    Normaal gezien had ik even de wedstrijd herbeken en me in jullie suggesties verdiept. Alleen was het naar het einde van dit jaar toe enorm druk voor Badman. Daarom nog even een old-skool-editie. (al moet er waarschijnlijk niet te veel veranderen (?))

    Voor de nieuwkomers, het principe:

    Iedereen post een foto van z’n mooiste gitaar, in bezit dus! Nadien stemmen we allemaal. De winnaar geniet dan (alweer) een jaar onschendbaarheid en krijgt de nodige felicitaties (en misschien kom je dan weer in het plaatselijke nieuws )

    De REGELS:

    -één (1) foto van één (1) gitaar in JE BEZIT, de beauty waarvan je denkt : ‘die moet winnen!’ POSTEN IN DIT TOPIC
    OPMERKING: niet iedereen is even artistiek om één mooie allesomvattende foto te maken van z'n gitaar. Vind je dat één foto niet genoeg is, dan mag je er eventueel nog een paar posten in dit topic. Let wel: tenzij je expliciet zegt welke foto ik moet nemen, neem ik er nadien zelf één uit om te posten op photobucket.
    -Spijt dat je die bloedmooie akoestische Takamine niet mag posten? Wel, dat mag je wel Basgitaren, akoestische gitaren, etc... alles is welkom. Nadien maken we een onderscheid in de eerst gerangschikte akoestische gitaar, basgitaar, etc... (afhankelijk van welke types die meedoen). Het hoofdgebeuren blijft natuurlijk wel de 'electrische gitaar'.
    -op 13 januari, ’s avonds 24 uur, sluiten de inschrijvingen (ik neem altijd een maand omdat ik merk dat sommigen zelfs dan nog te laat zijn)
    -nadien mag iedereen stemmen, tot 31 januari, 24 uur ‘s avonds
    -iedereen die wil stemmen stuurt één top 10 door van de ‘mooiste gitaar’ vanaf 14 januari, een rangschikking van 10 naar 1, in functie van ‘schoonheid’
    -in die top 10 kom je zelf NIET voor en staan liefst 10 verschillende namen (ik ga niemand uitsluiten voor een ‘top 5’ of 'top 3')
    -de top 10 mag je posten in dit topic, maar ik zou toch liefst hebben dat je ze me via pm zou doorsturen. Het is gewoon spannender.
    -het excelbestandje met de uitslag en de telling zal nadien beschikbaar zijn
    -de puntenverdeling van je top 10 werkt zo: tiende plaats is één punt, negende plaats twee punten, achtste plaats is drie punten…zo tot de eerste plaats (10 punten)
    -mensen die veranderen van gitaar of foto tijdens het inzenden: dat mag, maar gelieve me dan te verwittigen. Ik ga niet elke dag pagina’s en pagina’s foto’s doorlopen.
    -om het stemmen makkelijker te maken zal ik alle inzendingen op photobucket in een album zetten, zo is alles overzichtelijk. Zie link onderaan.
    -Beperk het quoten van foto's om het me wat makkelijk te maken met het sorteren. Dankjewel.

    Nog één ding:

    Het heet dan wel de 2011-editie: dat wil niet zeggen dat iedereen een pas aangekochte gitaar van 2011 ‘moet’ posten, of een andere gitaar dan die van vorig jaar ‘moet’ posten. Het zou leuk zijn om wat nieuwe gitaren te zien, dat wel. Met andere woorden: ik ga niemand verplichten om z’n Squier Hello Kitty te posten als er net naast in je gitaarstand een Fender Custom Shop staat. Dat zou niet eerlijk zijn.

    Geen zin om tientallen pagina's foto's te doorlopen? Geen probleem: de foto's staan mooi naast elkaar op Photobucket:

    Hier de link naar de verzameling van inzendingen:

    http://photobucket.com/GitaarNet2011


    (Deze zullen uiteraard geregeld up-to-date gehouden worden)

    (klik op een foto om te zien op welke pagina ze hier gepost zijn, handig voor mensen die meerdere foto's hebben gepost)

    Zo. Rest me nog jullie veel succes te wensen (en plezier).

    Als toemaatje alvast. 'The hall of fame' van vorige jaren:

    Mooiste gitaar van 2010:
    1ste: OIGUN
    2de: WOML
    3de: LUCA P

    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...t-2010-UITSLAG!

    Mooiste gitaar van 2009:
    1ste: DWEEZMAN
    2de: BARNO
    3de: THYSER

    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...t-2009-UITSLAG!

    Mooiste gitaar van 2008:
    1ste: BARNO
    2de: ORGASMOCASTER
    3de: RICKTEKENT

    Zullen deze toppers dit jaar terug kunnen slaan of niet? Over enkele weken weten we het allicht
    Laatst gewijzigd door Badman; 13 december 2011 om 17:56

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 december 2009
    Locatie
    tussen de achterhoek en tukkerland
    Berichten
    568

    Standaard

    Super dat je dit weer doet !

    Ik ga binnenkort zeker posten.
    Gr sideburns

  3. #3

    Standaard



    Zelfbouw Belmont
    Esdoorn hals
    Palissander toets met parelmoer inleg
    Yellow pine body
    Metallic rood nitro finish
    ...
    It's not the fall that kills... It's the sudden stop at the end.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard



    http://www.maxless.nl/BB-PG.jpg



    hmm, ik dacht dat je maar 1 plaatje mocht plakken

    dan nog maar een uit, ik denk 1978

    Laatst gewijzigd door bass blom; 13 december 2011 om 20:16

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Super Badman , nog een tip : strafpunten voor foto-quoten ? Vorige edities soms 3-4 pagina's met dezelfde foto's , soms geen doorkomen aan.

  6. #6

    Standaard

    Is er van voorgaande edities ook een uitslagentopic? Ik zag 't van 2010 voorbij komen... misschien leuk om in de beginpost toe te voegen.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 juli 2010
    Locatie
    Stein, Limburg
    Berichten
    1.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Super Badman , nog een tip : strafpunten voor foto-quoten ? Vorige edities soms 3-4 pagina's met dezelfde foto's , soms geen doorkomen aan.
    goed idee. maar dan wel dat je niet onder de nul kan komen. anders heb je bijv. -8 punten

    en mijn inzending: Mijn Fender Highway One Jazz Bass in Honey Blonde, maar dan met de slagplaat er af, hollandse klompen en een g-sleutel er aan en een zelf gemaakte Fender sticker erop.

    Foto voor het contest:


    Close-up foto's:





    En ja, ik heb ze eens een keer naar een klein bestand veranderd. goed he
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 december 2009
    Locatie
    tussen de achterhoek en tukkerland
    Berichten
    568

    Standaard

    Bij deze mijn handbouw Tele, even voor de duidelijkheid; ik heb hem niet gemaakt.

    De wedstrijdfoto:


    een toevoeging:


    iedereen succes dit jaar !
    Laatst gewijzigd door sideburns; 13 december 2011 om 22:11

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ik reken wat op de folkrock en jingle-jangle liefhebbers:



    Rickenbacker 370/12 MG


    Enneh Badman: thumbs up om er u dit jaar weer volledig voor te smijten
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 december 2009
    Locatie
    tussen de achterhoek en tukkerland
    Berichten
    568

    Standaard

    mooie gitaar, maar ook zeker een mooie foto !

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top