Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Reason

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2002
    Locatie
    Almere
    Berichten
    145

    Standaard

    Ik vroeg me af of iemand dit programma kent. Ik ben er net mee begonnen en ik heb werkelijk nog nooit zo iets moois gezien.

    Als iemand ervaring met dit programma heeft zou ik graag wat tips willen, in hoeverre dat mogelijk is.

    http://www.propellerheads.se/products/reason/frame.html

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2002
    Locatie
    Almere
    Berichten
    145

    Standaard


  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 april 2001
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    153

    Standaard

    hee.. ik ben zelf ook net begonnen met het ontdekken van reason.
    tot nu toe vind ik het ook een fantastisch programma. je kan er echt zo veel mee doen!

    Greetzz
    Erik

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Ik heb nu bijna reason v2.0 morgen heb ik het. Ik hoop dat het werkt. Het is wel groot bijna 1,8 giga bytes. Ik ben benieuwd hoe het werkt. Ik hoorde dat het een drumcomputer is. Dus waarschijnlijk kun je er drumriffjes mee creeren. Dat zou echt geweldig zijn want dan heb ik eindelijk een goed klinkende drum bij de opnamen van thuis. I shall see tomorrow.

  5. #5

    Standaard

    REASEN RULES!!! vooral 2.0 daar kan je echt veel mee,en de 2 soundbanks cd's zijn ook wel cool.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    het is wel een erg duur programma. Ik heb het niet. Ik gebruik een toch maar wat goedkoper programma maar ik ben benieuwd naar de werking en natuurlijk bovenalles het geluid.

  7. #7

    Standaard

    ik ben ook ERG benieuwd naar reason 2...

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 april 2001
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    153

    Standaard

    ik heb reason 2.0 nu en hij is veel beter dan 1.0.
    Er zitten een aantal nieuwe onderdelen bij. En er is een extra soundbank bij gekomen.(staan allemaal orkest samples op. erg cool)

    Trouwens, weet er iemand nog een site waar je goede tutorials kan halen?

  9. #9
    Junior Member
    Geregistreerd
    28 juli 2002
    Locatie
    Baambrugge
    Berichten
    10

    Standaard

    Toevallig gister mee geweest met iemand die spullen wou gaan aanschaffen om op te gaan nemen. In de winkel Reason gedomonstreert, en is echt geweldig.
    Persoon waarmee ik mee was heeft meteen besteld inclusief een heeeeele fijne geluidskaart en Cubase, en daar kan ik dus binnenkort allemaal ook fijn mee spelen... :smile:

    Maargoed even terug naar Reason, ziet er echt heel goed uit. De manier hoe alles is weergegeven (als een 19" rack) werkt wel heel praktisch volgens mij.

  10. #10

    Standaard

    't is wel meer dan een drumcomputer trouwens, er zitten een aantal complete synth's in

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top