Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard 'Guitar and bass' free software

    Ik weet niet of het hier al eens aan de orde is geweest maar ik vond gisteren de volgend ( freeware ! ) download : http://www.afreecodec.com/windows/gu...ass-47351.html
    Ik heb nog niet alles kunnen uitvogelen maar het programma bied een scala aan mogelijkheden om tab's en noten te oefenen / leren ! Je kunt zelfs een begeleidings-insrument instellen zoals drums.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Thumbs down

    zit wel toolbar meukzooi bij die zich wel installeert ook al geef je aan dat dat niet moet

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    zit wel toolbar meukzooi bij die zich wel installeert ook al geef je aan dat dat niet moet
    Merkwaardig; die heb ik uitgevinkt bij de setup en ik heb géén rotzooi meegekregen Alleen het progje zelf en dat werkt goed.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    zit wel toolbar meukzooi bij die zich wel installeert ook al geef je aan dat dat niet moet
    Gewoon niet overal klakkeloos op ja drukken tijdens de installatie. Tijdens installatie wordt een duidelijk venster getoont waarin gevraagd word of je toolbar wilt installeren. (staat standaard aangevinkt.

    PS leuke progje.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wiltin Bekijk bericht
    Gewoon niet overal klakkeloos op ja drukken tijdens de installatie. Tijdens installatie wordt een duidelijk venster getoont waarin gevraagd word of je toolbar wilt installeren. (staat standaard aangevinkt.

    PS leuke progje.
    ik ben altijd heel scherp op zulke dingen en had juist die vinkjes om die zooi mee te nemen uitgezet, daarom vind ik het extra goor

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top